Stále vylepšovaná, ale stala se z ní motorka pro jednoho jezdce a tim je Casey, nikdo jiný na ní nezajíždí stabilně výsledky, Pro Melandriho se sezona 08 stala noční můrou, v porovnání s ním jsou na tom líp i soukromí jezdci. Celkově je stoner na 2.místě za Valentinem, na toho a jeho yamahu neměli
Jezdci:C.Stoner, M.Melandri, S.Guintoli, T.Elias
Přílohy
Naposledy upravil Charon dne 15 pro 2009, 13:01, celkově upraveno 1
motor pořád na stejné bázi, tedy V4 do L s desmo rozvodem, ovšem rám je pro letošek z karbonu. Je to motorka pro jednoho jezdce, ostaní se nechytaji, občas nějaká vlaštovka, ale spíš je to marný, Zatim je Stoner na 3. místě šampionátu, ostatní ovšem na druhém konci tabulky. Pár závodů odjel i s.Gibernau, ovšem na chvostu a to chtěl jezdit na čele, ale tým už zkočil z důvodu nedostatku peněz
Chcete Desmosedici neni problém ještě se dají sehnat, jen 1 500 000 Kč, ovšem záleží na dovozci, může to bejt 2 000 000. Měl jsem možnost ji vidět párkrát na živo a je to krasavice, mooc pěkný, nikdy jsem se od ní nemohl odtrhnout, až vyhraju ve sportce bude moje!!!!!!!!!
Modely: 1/12 2002-2006 Minichamps - 2002 je pěkná, 03 taky, ale další generace jsou tvarově nepřesně udělané 2003:TK St27 + Tamiya GP4, nebo model Heller (Airfix - stejné u Hellera je i jezdec - mizerná kvalita, ale po úpravách to jde), hotovka Minichamps 2004: Tamiya D16 GP4,Marlboro, DAntin 2005: TK od Rennaissance, obtisky taktéž 2006: Mugello GP, Obtisky ST27, TK na model jsem neviděl, jen přestavby od jednotlivců, Dexter nějakou dobu ohlašuje TK na 06, zatim neni 2007: Maxmotomodeling, možno i verze Pramac, St27 obtisky 2008: Maxmotomodeling, možno i pramac, obtisky zvlášt také, ovšem ST27... a neni tvarově přesná, předek je divnej, sorry 2009: Maxmotomodeling, zatim ve fázi prototypu, brzo se začne prodávat 2010: KS Workshop, transkit na Desmosedici Gp4 Tamiya 2011: KS Workshop, transkit na Desmosedici Gp4 Tamiya
1/9 2003: Italeri, vypadá celkem slušně, ovšem Tamiya to neni 2007: Italeri, viděl jsem jedno foto a tam vypadala pěkně, neplést s One day model kit, ty nestojí za nic 2008: stejně jako 07
1/6 2002 a 2003: Minichamps 02 s T1 na kapotě a 03 loris, vypadaji skvěle, ale nechaji si to zaplatit
Naposledy upravil Charon dne 22 črc 2011, 19:56, celkově upraveno 3
Doplnim další vývojovou verzi, měl by to být už model 2010, podle dostupných info. Nasazena od GP Portugalska, zatim ze 3 startů 2x vyhrála. Speciální barvy pro Stonerovu domácí GP
Desmosedici Biposto Tuhle jste mohli vidět při prezentacích před některými GP. V sedle jezdce byl vždy Randy Mamola a za ním seděli jen vyvolení (tim nemyslim tu trapnou českou reality show). Po Gp Valencie 2006 se na ni svezl i Michael Jordan, který se pak nechal slyšet, že tam dal maximálně 4ku a moc to netočil a že to prej jede ukrutně.
K motorce - je to upravený model 2003, objem je 990 a výkon by měl být okolo 240 koní
Tak tady dávam úplně čerstvý fotky ducati Desmosedici GP10 Stále objem 799 a udávaji pořád 210 koní, ale pravda je trochu jinde Podle mého skromného názoru, zatim nejošklivější desmosedici co vyjela Jak jsem psal o 2 příspěvky výše, opravdu byla desmosedici Gp10 nasazena na konci sezony 2009, fotky to jen dokazují, proto jí ostatní nestíhali, když byla vlastně o generaci mladší motorka oproti ostatnim, což si myslim je dobrý vědět, když najednou yamaha nebyla TAK rychlá ve srovnání s duc