Další generace byla nasazena na 5. závod sezony, zase platí pro repsol, ostatní až později, po polovině sezony. Motorka měla změněný desing, který se i lépe vyrovnával s odporem vzduchu
Přílohy
Naposledy upravil Charon dne 14 pro 2009, 18:00, celkově upraveno 1
Satelitní týmy. Telefonica Movistar, Camel a na divokou kartu v motegi pod záštitou HRC T. Ukawa. Na foto Ukawa a Biaggi se čtyřvýfukovou verzí. nikdo jiný s ní nejel
Model 2005. Snaha najít na Yamahu a hlavně na Rossiho lék, nepodařilo se, ale vyrojili se další telenti, kteří na sebe upozornovali dobrými výsledky - Melandri (2.celkově - 2 výtězství), Hayden(3.celkově - 1 výtězství)
Jezdci: M.Biaggi, N.Hayden, M.Melandri, S.Gibernau,T.Bayliss, A.Barros,M.Tamada a objevují se (když jsou stálý jezdci zraněni) při některých závodech i jména jako J.vd Goorberg (konica minolta), Ch.Vermeulen, T.Ukawa,S.Byrne a r.Kyonary - všichni Camel
Sezona 2006, do předsezonních testů se Honda vrhá s upraveným modelem 2005, v posledních testech před sezonou se objevuje Hayden s poslední generací RC211. Sezona se vyvíjí slibně Rossi má problémy a Hayden jezdí spolehlivě i když ne našpici, tak hodně blýzko a bere vždy dost bodů, výtězí ve 2 závodech a stává se posledním mistrem světa na litrové motorce... Melandri o sobě také dává vědět, vyhrává 2 závody a celkově končí sezonu na 3. místě. Objevuje se zde i nové jméno - D. Pedrosa, od kterého si Honda hodně slibuje do budoucna
Jezdci: N.Hayden, D. Pedrosa, M.Melandri, T.Elias, C.Stoner, M.Tamada
Toto jsou ofic fotky hondy z předsezoního focení, proto hayden, ještě na staré motorce. na poslední testy před začátkem sezony již měl poslední verzi RC211v, ovšem to nebylo porvé kdy se nová honda objevila, byla vidět i v testech které byli před posledními IRTA v CAtalunyi
Přílohy
Pedrosa - Testy, Hayden jezdil v normálních barvách
Poslední model 990ky, i když prý měla honda i další verze a to nejen na papíře
Na téhle motorce se občas objevil třetí výfuk na pravé straně, změn oproti předchozímu modelu doznalo - vše. Rám je nový, motor postaven zcela jinak i když shodný koncepčně, nový tvar dostala i kapota. Poprvé jsme tuto hondu mohli vidět na IRTA testech v Jerezu s japonským jezdcem S.Itohem (moto s č.