Je to super...jen bych třeba rád jako dodatek,jaké jsou k mání modely,popř.konverzní sety,obtisky,úpravy...je to sice tady na foru u modelů,ale pro přehled... Díky Hanz
Taky jsem nad tim přemejšlel, ale kdybych ti tu psal všechny obtisky, tak se z toho pokakam, poněvač když se dělaji snad všechny a výrobců je hodně moc, pokud to někdo chce sepsat, klidně to sem dejte, ale se mnou nepočítejte i bez toho mam práce dost. Pokud po nějakejch obtiskách toužíš, napiš a někdo určitě poradí, kde nebo od koho
Sepíšu jen základní kity (čísla stavebnic neřešim, klidně to někdo pořešte, pokud se vám to chce hledat) -základní info z vlatní zkušenosti a podle vlastního oka, pokud má někdo jinej názor, respektuji ho
Italeri - nad těma bych neohrnoval nos, když si člověk dá záležet výsledek stojí za to!! a to jak 1/6, tak i 1/9, obojí mam a vypadaji moc dobře. Třeba Valencie má věrohodnější tvar kapot než Tamiya a pruží jim i přední vídle!! ovšem toto vše platí pouze u slepovacího kitu, bacha na one day model kit - ty nestojí za nic a jsou skoro hotový, nic pro modeláře modely jsou ze sezon 2003 a 2004 a vše maji v obojim měřítku
Tamiya- neni co řešit, modely ze sezon 2002,2003,2006
Revell - přebalená Italerka, platí pro ni totéž, jen v dražšim vydání
Heller - to bych nekoupil a když,tak kuli figurce pilota, model 2002
ST27 - transkit vždy na Tamiyi (většinou NSR 500), modely prototyp, 2002,2003,2006 - nová generace
Modulo - Transkit, některý pěkný jiný ne moc povedený, modely ze sozon 2004,2005,2006 - pekelně drahý
Renaissance - transkit na 02(s komínama) 05ku - Minolta, Dutch TT Assen, neřekl bych že moc povedený (05), jako základ bych volil RCV 06 od Tamky a pak jejich obtisky, ty jsou dobrý, ale kit je tvarově nepřesnej, chtěji v nejbližší době udělat i Haydena 2006 (taky se na něj chystam)
pokud jsem na něco zapoměl dejte to sem, psal jsem to z hlavy, je možný, že jsem na něco zapoměl
Tak, jelikož se mi nechce zaskládat nové téma, přidam k 211 i 212, snad jim to holkam nebude vadit
Začnu modelem 2007, která je první 212 v historii. Protože se změnily pravidla nejvyšší třídy pro rok 2007 (údajně kuli Hondě) musela největší japonská značka vyrukovat s osmistovkou tak jako ostatní. Ačkoli honda popírá, že motor vychází z 211 (objemově jsou to vlastně 4/5 rc211v, což je ten jeden válec), dá se to předpokládat, z venku jsou motory hodně podobné, akorát byl z motoru odpreparován jeden přední válec, stejný by měl být i úhel sevření tedy 65 st. Původní motor měl ještě klasicky pružinově ovládané ventily, ale když nestačili na ducati, začali vyvýjet s pneu ventily. Motor měl výkon cca 210 koní. Podvozek vycházel z 211, ovšem zúčil se okolo př. válců a díky minimalistickým kapotam motorka vypadala skoro jako hračka. Motorku vyvýjel v japonsku samuraj T. Okada. Motorka je dělaná pro Pedrosu i proto tak malé rozměry. A v podstatě jediný Pedrosa s ní někdy zajel, jinak se moc nechytali. Motorka byla představena poměrně pozdě, Yamaha, Ducati už jezdili v brně, Suzuki tajně také s Aokim (ovšem neoficiálně) a Ilmor 800 byl dokonce nasazen pro poslední závody sezony 2006. Hondu naproti tomu ukázali světu až ke konci roku 2006 v japonském motegi. První fotky jsou právě z motegi. motorka měla krátké výfuky s provokativním zakončením v kapotě. později se objevily i další verze a nakonec sezony i s malými tlumiči. A protože bylo jasné, že skoro stejné motorky jako Repsol dostanou i soukromníci, docela se strhl poprask o místo na nich. V továrním týmu jel Hayden a Pedrosa. Gressini - Melandri, Elias, LCR- Checa, Konica - Nakano. V průběhu roku se objevali i zprávy o vstupu SBkáčkového týmu Ten Kate do Motogp, mělo to býs s Toselandem, který jel v roce 2007 o titul a který i získal, ale nedošlo k tomu.
Podle mého názoru je model 2007 poslední pěknou Hondou v Motogp nebo zajímavou
Testovačku dávam zvlášt i kuli tomu, že se nakonec závodně nasazená motorka lišila v mnoha detailech
Přílohy
Naposledy upravil Charon dne 14 pro 2009, 18:07, celkově upraveno 2
Tovární tým - Repsol V pozdějších závodech na naléhání Haydena i honda na jeho motorce upravila přední kapotáž, prý se za tu původní minimalistickou prostě nevešel... a to ji měl Pedrosa ještě zkrácenou
Jedná se o radikálně přestavěnou motorku, která měla zcela nový rám a kyvku. Změněny byly i výfuky a zásadních změn doznal i vzhled (nemyslim, že k lepšímu....). Motor byl stále s klasickým ovládáním ventilů, ale pracovalo se na pneu ovládání. Na motorce s novým motorem jel v Gp itálie a dalších Gp testovač t.Okada, který měl prověřit žovotnost motoru v závodě. Na poslední domácí GP měl Repsol tým nové barvy
Sokromý jezdci jeli na verzi z předcházejícíího roku. Akorát Nakano dostal od Gp v Brně motorku shodnou s továrními speciály, někde uváděli stejnou jinde, že měla motor bez pneu ventilů, kdo ví?.. Gressini - De Angelis, Nakano, LCR- De Puniet, Scot - Dovizioso
Model 2009 Vycházel z modelu 2008 s pneu ventily. Sání se přesunulo z pod předních kapot přímo na nos motorky, asi kuli tlaku a nutnosti většímo množství vzduchu, kuli zvýšeným otáčkám. V testech se objevoval i jiný předek, než byl nasazen. Ten byl po vzoru Rc211 s dvěma sacíma průduchama na bocích pod bradou přední kapoty. Haydena, který se na 212 jen trápil nahradil mladý talent Dovizioso, který ovšem nezáří tak jasně jak se od něj čekalo
V soukromích týmech se zase měnilo obsazení i sponzoři. Zase jeden ze soukromích jezdců byl podporován továrnou, tentokrát to byl a vlastně stále ještě je Tonda Elias. Scot - Takahashi (nahrazen později Talmacsim, kuli většímu množství peněz z madarska), Gressini - De Angelis, Elias, LCR- De Puniet