To Fíkus.
Nemôžem zdieľať Tvoj optimizmus (ani Čeňka Šmída), že ak by nebolo tých pásov, tak by bolo OT-810 vidieť na súťažiach.
Bohužiaľ, si asi málokto uvedomuje že, OT-810 je úplne iné vozidlo než Sd.Kfz.251 ktorejkoľvek verzie. Medzi týmito vozidlami nie je zhoda ani v jednom rozmere, a OT-810 Hakl len vzdialene pripomína.
Pre rádoby konverzionistov mám veľmi smutnú správu. Nech si kúpite akýkoľvek model Sd.Kfz.251 a chceli by ste ho použiť ako základ na prestavbu na OT-810, tak zbytočne vyhadzujete peniaze. Iba ak by vás nesmierne tešilo, že jediné čo môžete bez obáv použiť sú pojazdové kolesá.
To Čeněk Šmíd
Predpokladám, že si bol taký frajer a vypýtal si si súhlas od Martina Vozára a pána Tomšu na uverejnenie ich kresieb OT-810 na tomto fóre. Nehovoriac o tom, že ako prvý má autorské práva vydavateľ (ATM).
Týmto mnohí ohrozujete v prvom rade majiteľa tohoto WEBu.