Vopred sa omluvam ,za nevalnu kvalitu fotiek, no snad to niekomu pomoze pri stavbe. Tiez poznamka k povrchu. Je az neprijemne prenitovany. Bodove zvaranie je pouzite na centroplane , medzi akoby zvlnenym plechom a zvysok vyzera , ako lokomotiva. Plus, cele je to vyrobene z titanovych liatin, takze ziadny hlinik ! Povedal by som nazltla ,polomatna ocel. celkove povrch posoby do zlto-hneda. Vsimnite si tiez smerovky,ktore su nanovo nastiekane a prelakovane, tiez oznacenie, bolo namalovane az dodatozne. typujem , ze v priebehu sluzby , to ani nenosilo vysostne znaky. Farba vyznela velmi cerstvo. Pneumatiky, su odporne stieborno-polo,leskle,asi ako plast .Maju dierkovany dezen, alebo skor priehlbiny, na sledovanie opotrebovania. Celkove tato masina posobi dojmom, ze sa kazdu chvilu rozpadne, uvolnene a hrubo. Takze ziadny smooth povrch, nitovanie musi byt.
Naposledy upravil Martin Hatala dne 15 lis 2010, 01:27, celkově upraveno 1