hold fast: podívala jsem se co vám kolega psal a nebylo tam nic ostrého. Jasně jsme vám vysvětlili, že model je třeba objednat znovu, s tím jste souhlasil, byla jsem u toho telefonu, to že dodavatel odeslal zásilku od dva dny později přece není zase takové zlo. Zrušil jste závaznou objednávku, my na to přistoupili, ale taky máme právo zase my, chtít vzniklé náklady. Mluvila jsem s mnoha prodejcema, majitelama e-shopů a nevyzvedávání balíků je docela běžnou věcí. Ale uvědomte si, že díky takovým lidem, my malé eshopy, kterých je zde většina nemáme pak peníze na nákupy pro ty, kteří odeberou a leží v tom peníze. To nepočítám zbytečné poštovné. To, že nikdo z obchodníků s tím nic nedělá není že by nechtěl, ale nemá na to čas. Já chodím do práce, pak do noci vyřizuji objednávky a nelze chtít, abych ještě urgovala ty co něco vrací, nemám na to čas. Kdybyste si přečetl rubriku aktuální sdělení a je na ni na našem webu odkaz, tak byste se dočetl, že nějakou dobu budeme pracovat v provizoriu. Ono nahradit veškeré ukradené zboží není legrace, nejsme bezední a opravdu řešíme tyto věci přednostně, než to, co je a není skladem. Než trávit týden úpravou webu, raději budu sedět a balit zboží, objednávat atd. Takže se nestalo nic špatného, vy jste zrušil objednávku, my vám napsali, že chceme uhradit náklady, což taky ze zákona jde. Když se odvoláváte na obchodní podmínky, tak byste je měl dodržet i vy, nemyslíte? Zásilku jsme vyzvedli na poště v pondělí 1.11.2010, oznámení dorazilo v pátek, takže se stalo tak, jak vám bylo řečeno. Nezlobte se na mě, ale nejde při každé změně v řádu dnu nebo dvou všem hned psát, to bych nic jiného nedělala, opravdu nejsem žába co se nafukuje.
Vy jste napsal, že si ji nepřevezmete, my odpověděli, tak proč bychom to dále řešili, měli jsme to poslat, pak čekat, že vyhodíme peníze za poštovné? Takže nevím, proč píšete, že dnes je úterý, nemáte žádné info, když jste den předtím objednávku zrušil a na to jsme slušně odepsali, že ano, ale i my máme práva, nejen povinnosti. Jsem sice "jen" ženská, ale i tak to nepobírám.
Nebylo to žádné vy takto, my takto, ale postupovali jsme taky dle našich podmínek, tak jak vy jste zrušil objednávku, ačkoliv k tomu nebyl důvod, v pondělí se odesílali zásilky, dovolila jsem si udělat po několika měsících volný víkend, tak byste dneska model dostal. Mějte hezký den a život je dost krátký a plný zvratů, než sde dohadovat skrze malichernosti ne? Denisa