Stránka 4 z 6

Re: Dotaz na Norland Models

PříspěvekNapsal: 04 kvě 2010, 05:49
od Stránský Pavel
Zdravím,mám dotaz ohledně NM,fungujete či ne ?Mám u vás objednávku a na mail nikdo neodpovídá. :? :? :?

Re: Dotaz na Norland Models

PříspěvekNapsal: 04 kvě 2010, 14:50
od Marder
Asi ne.

Re: Dotaz na Norland Models

PříspěvekNapsal: 05 kvě 2010, 12:53
od Jakub Vilingr
Dneska se mi Witti ozval... Prý měl nějaké rodinné trable...

Re: Dotaz na Norland Models

PříspěvekNapsal: 05 kvě 2010, 13:15
od Dolin
I mě.

Re: Dotaz na Norland Models

PříspěvekNapsal: 11 kvě 2010, 20:43
od Vladimír Žiška
Servus všem, vše funguje jak má, pouze jsem nefungoval já. Každopádně bude spuštěn nový web, který bude přehlednější na ovládání, podařilo se taky přetáhnout komplet zákazníky, což byl největší oříšek. Předně ale bude nový web napojen na sklady, takže budou údaje aktuální a v nabídce bude jen to, co je fyzicky skladem, protože bude možno rozesílat newslettery, což u tohohle webu nejde a tím pádem tam byly i věci, jako zpětné objednávky. Takže co se vyprodá automaticky vypadne z nabídky a vrátí se tam až bude opět skladem. Tak jak to mají všechny jiné weby v zahraničí, tím pádem nebude muset čekat nikdo na nic a dostane to hned, protože je fakt, že mnoho objednávek je zabitých, že chybí jedna dvě věci a není v silách dělat den do den aktualizace webu. Proto se NM rozhodl udělat web nový. Maily jsou již také pořešeny, správce mailů měl problémy se systémem, tak některé došly, jiné ne a někdo nemusel dostat odpověď. taky se uvažuje o zelené lince pro zákazníky, ale to se uvidí jak dopadne jednání s O2.

Re: Dotaz na Norland Models

PříspěvekNapsal: 25 kvě 2010, 10:11
od Dolin
Witti máš tam objednávku.....toš friškom :-D + tu ISU 152 k tomu přihoď!
Děkovala předem!

Re: Dotaz na Norland Models

PříspěvekNapsal: 11 črc 2010, 05:10
od Stránský Pavel
Vláďo,jak se věci mají,mám s tím přestat počítat?Popřípadě,které věci máš skladem?

Stránský Pavel

Re: Dotaz na Norland Models

PříspěvekNapsal: 20 říj 2010, 16:56
od Hronec Filip
Zdravím,chcem sa opýtať či norland ešte funguje,pretože máme tam s kamošom objednávku už asi 1 1/2 mesiaca,všetok tovar pri objednávke udalo ako skladom a zatiaľ nič! Žiadna komunikácia,kamoš tam poslal 3 maily a odpoveď doteraz nedošla. Aspoň zo slušnosti mohli odpísať,ako sa veci majú!!! :? :(

Re: Dotaz na Norland Models

PříspěvekNapsal: 21 říj 2010, 18:03
od Nordland Models
Filipe, pošlete mě to do SZ oč se jedná, jak bylo zde psáno, byli jsme vykradeni, momentálně není čas dělat up-date webu, prioritou je zajištěné chodu, zboží apod. Ale dívala jsem se do mailů a nenašla jsem tam žádné tři maily. Ono to chce napsat něco konkrétněji. :) S pozdravem, Denisa

Re: Dotaz na Norland Models

PříspěvekNapsal: 27 říj 2010, 19:03
od AcoLL
Dobry den
Chtel bych se zeptat na objednavku č.2511 objednal jsem asi neco pred mesicem s tim ze jsem v prubehu prvnich 14 dni psal e-mail s dotazem kdy asi cca zbozi dorazi hned zpetne mi nekdo volal a jelikoz by jedny plechy trvaly dele nez bych chtel cekat jednu polozku jsem po domluve odebral a bylo mi receno ze balik s ostatnimi vecmi prevazne chemii a hlavami hornet uz je odeslan ale bohuzel po asi 20 dnech porad nikde nic. Byl jsem na poste ale nikde nic na moje jmeno jen mi nabidli ze se da balik vyhledat pomoci cisla ...tak jsem opet napsal e-mail s dotazem na cislo baliku ale zadna odpoved a uz je to opet bezmala 10 dni ... na soukrome cislo z ktereho mi nekdo volal volat nechci ale mozna mi do budoucna nic jineho nezbyde .. prosim timto jestli by se na to mohl nekdo podivat jak uz sem nebo SZ nebo Acoll@seznam.cz

nechci aby to dopadlo tak ze mi prijde za mesic balik i s plechy na model ktery uz mam postaveny :-(

s pozdravem Vít Řehák

Re: Dotaz na Norland Models

PříspěvekNapsal: 30 říj 2010, 13:42
od Nordland Models
Dobrý den,

zásilka byla reklamována, několikrát jsem se pokoušela volat, ale číslo které je uvedeno v registraci nikdo nezvedal. Většinu věcí řešíme telefonicky, je to rychlejší než maily. Podací číslo pošlu do SZ. Denisa

Re: Dotaz na Norland Models

PříspěvekNapsal: 30 říj 2010, 17:54
od AcoLL
Dobry den , bohuzel nerozumim .. byla reklamovana jako ze nebyla vyzvednuta tak ji poslali zpet na poste? jinak cislo je 721473437 nikdo mi nevolal a v registraci je spravne uz jsem u vas objednaval asi 3 zasilky a pokazde bez problemu.. v SZ mi zatim nic neprislo opravdu nejlepsi bude ten telefon zavolejte mi klidne v nedeli nebo mi napiste cislo a ja zavolam vam v pondeli ..

s pozdravem Vít Řehák

Re: Dotaz na Norland Models

PříspěvekNapsal: 02 lis 2010, 21:46
od hold fast
Dobrý večer,tak já se taky krapet pozeptám,dne 9.10.2010 jsem objednal u Vás zboží vedené Skladem,a do dneškaka mě nebylo dodáno,ač jsem z''někým''nedávno mluvil,a dozvěděl se o nepříjemné situaci NM,a onen pán mě ujistil,že model(který byl skladem!),tedy nemá,ale že zboží dorazí na 90% a bude zasláno,ale tento roznovor proběhl už mimulý týden, a zase nic,žádné informace,e-mail,tel.,objednávka se pořád ''vyřizuje''...Tak jsem se včera odhodlal ke zrušení mé objednávky e-mailem, což je písemná forma, a dnes se mě dostalo docela ostré odpovědi stylu..Když vy takhlle tak my takto..............no nepatřím k velkým pruďasům-průdám a podob., ale jsem modelář, který když chce, tak koupí, a hned zaplatí, taky chci ono zboží,které je vedeno Skladem vlastně reálně ihned,nebo lépe řečeno za daných obchod.podmínek,tedy za pár dnů,a těšit se na novej model,a né čekat až někdy někdo a něco.......už teďkon na tom modelu 2x neulítávám.
Hoši, prosím vás, můžu brát jako nedodržení obchodních podmínek nedodání zboží, které je na webu uvedené skladem? S tím, že beru na vědomí, že.... cituji z norlandmodels: "zboží, u kterého je uvedeno „skladem“ odesíláme do pěti pracovních dnů od objednání a odesílaci den je vždy sobota. "
Sice je fakt, že jsem asi s panem Žiškou z NM mluvil, který slíbil, že zásilka dorazí a to do konce minulého týdne. Dnes je úterý, zase nic, žádná info....

Re: Dotaz na Norland Models

PříspěvekNapsal: 02 lis 2010, 22:13
od ramasa
Ty můžeš do 14ti dnů od obdržení zásilky zboží vrátit a to bez udání důvodů. Občanský zákoník paragraf 53. Takže i kdyby ti to poslali, můžeš to vrátit a odesilatel je povinen do 30ti dnů vrátit peníze.

Re: Dotaz na Norland Models

PříspěvekNapsal: 03 lis 2010, 08:58
od Nordland Models
hold fast: podívala jsem se co vám kolega psal a nebylo tam nic ostrého. Jasně jsme vám vysvětlili, že model je třeba objednat znovu, s tím jste souhlasil, byla jsem u toho telefonu, to že dodavatel odeslal zásilku od dva dny později přece není zase takové zlo. Zrušil jste závaznou objednávku, my na to přistoupili, ale taky máme právo zase my, chtít vzniklé náklady. Mluvila jsem s mnoha prodejcema, majitelama e-shopů a nevyzvedávání balíků je docela běžnou věcí. Ale uvědomte si, že díky takovým lidem, my malé eshopy, kterých je zde většina nemáme pak peníze na nákupy pro ty, kteří odeberou a leží v tom peníze. To nepočítám zbytečné poštovné. To, že nikdo z obchodníků s tím nic nedělá není že by nechtěl, ale nemá na to čas. Já chodím do práce, pak do noci vyřizuji objednávky a nelze chtít, abych ještě urgovala ty co něco vrací, nemám na to čas. Kdybyste si přečetl rubriku aktuální sdělení a je na ni na našem webu odkaz, tak byste se dočetl, že nějakou dobu budeme pracovat v provizoriu. Ono nahradit veškeré ukradené zboží není legrace, nejsme bezední a opravdu řešíme tyto věci přednostně, než to, co je a není skladem. Než trávit týden úpravou webu, raději budu sedět a balit zboží, objednávat atd. Takže se nestalo nic špatného, vy jste zrušil objednávku, my vám napsali, že chceme uhradit náklady, což taky ze zákona jde. Když se odvoláváte na obchodní podmínky, tak byste je měl dodržet i vy, nemyslíte? Zásilku jsme vyzvedli na poště v pondělí 1.11.2010, oznámení dorazilo v pátek, takže se stalo tak, jak vám bylo řečeno. Nezlobte se na mě, ale nejde při každé změně v řádu dnu nebo dvou všem hned psát, to bych nic jiného nedělala, opravdu nejsem žába co se nafukuje. :) Vy jste napsal, že si ji nepřevezmete, my odpověděli, tak proč bychom to dále řešili, měli jsme to poslat, pak čekat, že vyhodíme peníze za poštovné? Takže nevím, proč píšete, že dnes je úterý, nemáte žádné info, když jste den předtím objednávku zrušil a na to jsme slušně odepsali, že ano, ale i my máme práva, nejen povinnosti. Jsem sice "jen" ženská, ale i tak to nepobírám. :) Nebylo to žádné vy takto, my takto, ale postupovali jsme taky dle našich podmínek, tak jak vy jste zrušil objednávku, ačkoliv k tomu nebyl důvod, v pondělí se odesílali zásilky, dovolila jsem si udělat po několika měsících volný víkend, tak byste dneska model dostal. Mějte hezký den a život je dost krátký a plný zvratů, než sde dohadovat skrze malichernosti ne? Denisa