Martin má nejspíš na mysli ty viditelný linky u klapek (taky jsem je, já idiot, nejdřív odřízl v domnění, že je to nálitek ), a pak je ještě rýha na vnitřní části kruhu nad lopatkami turbíny.
Ono je to složitější. Já se snažil přiblížit tomu co je vystaven ve Wright-Patterson Air Force Base, Ohio. Což je nejspíš exemplář zkoušený jen v aerodynamickém tunelu. Druhý protoyp který prodělal "letové" zkoušky se nachází ve Virginii na venkovním prostranství Air Transportation Musea ve Fort Eustis. Oba prototypy procházely různými změnami a je tedy obtížné určit, kterou z nich stavebnice vlastně představuje.
Já už často viděl fotky muzeálních kousků, které byly neúplné nebo přímo špatné. Většinou se snažím držet fotek dobových, ale uznávám, že je to na vůli každého modeláře. Mám Avrocar rozestavěný a pitotku jsem tam dal.
Chápu. V tom případě jsi musel předělat celý model (jak vidno z fotografií). Přidělávat celý nový obvodový prstenec, přetmelovat otvory (i tak neznám fotky, které by dokumentovaly vzhled během zkoušek ze všech stran) a vyrábět nový obtisk by se mi tedy nechtělo. Tohle měřítko mám na to abych si odpočinul a nenáročně stavěl.