díky za koment, se zaoblením z přední strany jsem uvažoval stejně = taky jsem pro variantu "beton". Co se týče schürzen napadlo mě ještě, že by mohly být vyřezány z těch klasických, jenom jsou pootočené o 90° (?), přeci jen kryjí i nástavbu, takže byly docela vysoké. S tím uchycením jasný, L profil, jak do toho pořád čumím, tak jsem to úplně přehlídnul A šrouby na pancíři u řidiče, podobně vyskákané jsou občas vidět po nějakých fatálních explozích interiéru, tedy se nic takového nestalo, takže buď už stihl být aktivní nějaký spoluobčan a nebo nemůžeme vyloučit ani Vaši variantu.
@Davide díky za doplnění, zase jsem o něco chytřejší jen s těmi počty se nějak nemůžu ztotožnit
úvaha:
- vychází mi, že počty kusů jsou označeny žlutě (pod symbolem zbraně - dělo)
- doplňující údaje červeně - např. ráže (zde v detailu bohužel nevidím "S", ale "5", srovnám-li se zápisem "St")
- zelené, to je otázka - ještě mě napadá celkový stav vs bojeschopné (?)
+ připojuji odkaz na zdroj, který jsem opomněl v původních příspěvku https://balsi.de/Weltkrieg/Einheiten/Heer/Schnelle%20Truppe/Panzerjaeger/Panzerjaeger-Abteilungen/Gebirgs-Panzerjaeger-Abteilungen/95-GebPzJg.htm
A pro doplnění mé toerie o konfiguraci střechy, podařilo se mi najít dobové foto na podobnou konfiguraci, celkově pěkné zpracované téma pozdní schürzen na StuG III:
https://flic.kr/p/2oyezhv
Téma schürzen
Zatím díky
Tomáš Muroň, 32 let