No debaty na toto téma jsem si všiml až po upozornění, tedy teď. Nebudu hodnotit přesnost modelu, ale jen několik postřehu ze stavby. Nad modelem jsem dlouho seděl a přemýšlel zda mám podvozek upravovat a nebo ne. Nakonec jsem si řekl, že na to kašlu, sice mě to štvalo, ale řekl jsem si že za komplikaci stavby mi to nestojí. Chtěl jsem stihnout E-Day. Želva je také můj oblíbený stroj a pokud to jde tak se snažím aby na výstavě alespoň jedna byla. Na E-Dayi byli nakonec i s tou mou tři. Ohledně podvozku však musím všem doporučit aby na motorové části lept krytu podvozku zkrátili. Nebyl na obou stranách stejně dlouhý a vypadá to blbě. Model od Hobby Bosu je krásně otevřený, ale bohužel tam není co dát. Mám ještě jeden model a ten se pokusím kompletně otevřít, ale také si připravit vnitřek. Při stavbě jsem zjistil, že když dáte na místo výfuk tak pak podvozek špatně doléhá a je lepší tedy přesahující část uvnitř podvozku co nejvíc zkrátit. Model má také nepochopitelně jen jedno osvětlení značky, ač byly na bou stranách. Na svou rakouskou želvu jsem jej tedy nepoužil a nechal jsem si jej k druhému modelu. Horní kryty průzorů jsou jen z leptu a bohužel špatné. Mnohem lepší jsou u Takomu a dokonce jsem uvažoval, že si je z modelu ukradnu. Boční průzory jsou také nové leptané, a tak jsem se pokusil je odříznout. Měl jsem ostrý skalpel tak to šlo, ale nic moc. Určitě bych doporučil průzor vyříznout celý a pak všechny leptané nechat pootevřené. Stejně tak Želvy většinou jezdily. Hobby Boss asi zatím i přes nedostatky nejlepší, ale jak jsem tady na forum u želvy několikrát napsal. Pokud budeme chtít dokonalou plastovou želvu, tak bychom si museli formy udělat samy. Když necháme dělat naše ikonické vozidlo Číňany, nemůže brečet, že se jim něco nepovede. Nebrblat a jednat.