Hledal jsem, hledal a podle tohodle textu: The T-70M tanks (and by default the T-80) increased the size of the track links from 260 mm wide and 97 mm in pitch to 300 mm in width and 111mm in pitch, thus reducing the number of links needed from 91 to 80. The road wheels were beefed up in width from 104 mm to 130 mm, and the torsion bars changed from 34 mm to 36 mm diameter. Brake straps (the Soviets preferred ribbon brakes wrapped around a drum) were widened from 90 mm to 124 mm, and the result was that the tank carried more weight (from 9.2 metric tons to 10 metric tons) and while its mobility went up, its range went down to 250 km on highways. The other visible changes were made during the T-70's production run.
Tak teď jsem asi nechytl myšlenku. Jak jsem poslal, Mkové pásy jsou o 30 mm širší a články jsou i delší, proto je jich jiný počet (80 oproti 91 ks). Taky pojezdová kola mají u Mka větší šířku, tj. liší se zřejmě i rozteč vodicích "rohů" na článcích. Takže v reálu to nešlo určitě, na modelu ty rozdíly teoreticky tak velké nebudou...
Tank T 70 zdědil některé podvozkové části z T 60. Po modernizaci na T 70 M už nebyly součásti podvozku vzájemně měnitelné. Podle informací které mám ale byly T70 při opravách modernizovány v opravárenských závodech, v polních podmínkách to nebylo možné. Je teda pravděpodobné že existovaly i stroje T 70 s prvky podvozku z eMka.
Základný rozdiel je šírka pásu - u T-70 bola 260 mm, u T-70M bola 300 mm. Tomu bola prispôsobená i šírka pojazdových a napínacích kolies, takisto nosných kladiek. U pôvodnej verzie T-70, boli tieto komponenty zhodné s tankom T-60. Pri šírke pásov 260 mm je šírka pojazdového kolesa 104 mm, pri šírke 300 mm je 130 mm.