Marcel,
so všetkým by som mohol súhlasiť, okrem 2. odseku. Ten ruský text si si asi neprečítal, resp. nepreložil, správne. Nie je to tak, že by bolo privádzanie studeného vzduchu (na ohriatie) nad motor na strope motorového priestoru. Po vstupe vzduchu cez komíny, vo vnútri motorového priestoru, je vzduch šikmo navarenými plechmi usmerňovaný nad motor, kde sa ohreje a až potom sa dostane do filtrov. Preto ten tvar komínov nad motorovým priestorom. Krabice na strope korby vedú od komínov dozadu, nad motor.
Stále čakám či sa ku mne dostane vyjadrene Karola Morávka k MALKE, ako ho prezentoval v múzeu.
Ale bežnému modelárovi môže byť táto polemika šuma-fuk. Preňho je dôležité či si napísal nakoniec. Je jedno ktorú stavebnicu si kúpi. Bežný človek aj tak PION od MALKY nerozozná ani keby pri nich stál.