Dnes som s veľkými obavami rozobral svoj kompresor, ktorému som dal včera poriadne zabrať tak, že odmietol ďalšiu prevádzku...
Našiel som prekvapujúci stav.
Ojnica s piestom jednoducho ,,zliezla" zo stredového ložiska na oske motora. V momente poruchy bol kompresor extrémne horúci...
Na fotke je už jemne nasadená len na začiatku plochy ložiska - kladie to riadny odpor. Otázka znie:
Mám tu ojnicu poklepom po obvode jednoducho ,,natĺcť" späť na ložisko, alebo je potrebný nejaký špeciálny postup ?
Vopred ďakujem za rady.
Dokončené:
Ferrari F612 Scaglietti, http://www.modelforum.cz/viewtopic.php?f=165&t=77315
LaFerrari, http://www.modelforum.cz/viewtopic.php?f=165&t=87440
Rozostavané:
Ford GT
Ferrari F612 Scaglietti, http://www.modelforum.cz/viewtopic.php?f=165&t=77315
LaFerrari, http://www.modelforum.cz/viewtopic.php?f=165&t=87440
Rozostavané:
Ford GT