Zvykl jsem si pri lepeni trupu tento jeste po slepeni rozpoustedlovym lepidlem zevnitr pojistit vrstvou dvouslozkoveho epoxidu, aby mi pri brouseni spoje, preryvani a nytovani nerupl. Zatim u vsech letadel jsem daval kokpit az po slepeni trupu a pred nalepenim kridla a tak stacilo otvorem pro kridlo nahnat dovnitr epoxidu co to slo, dale do trupu jsem se dostal vzdycky spejli. Ted ale u P-47 toto nejde a v pohode se dostanu jenom do zadni casti trupu otvorem pro prilepeni vystupu vzduchu z kompresoru, do predni nikoliv. Mam ideu, ze v protipozarni prepazce za motorem vyvrtam nahore a dole diry (stejne s tim budu sachovat, diky zname chybe u Hasegawy 1/32, kde je cela sestava motoru s krytem a klapkami chlazeni posunuta moc vysoko) a epoxid bych tam dostal strikackou se silnou jehlou. Pro tento pripad by to chtelo epoxid co nejridsi a proto by me zajimalo, zda plati, ze cim delsi doba schnuti epoxide, tim je ridsi, nebo jestli mate nejaky tip na ridky epoxid.