Na třetí model to vypadá pěkně. Koukám, že jsi se pokusil o patinu. Hezký detail je stečenina na nádrži. Jediný co mi na první pohled trochu vadí, je zadní náboj. Nevím z čeho je podvozek, ale pokud je to opravdu 6x2 typuji že zvedačka, měl by být zadní náboj menší. Ale to je jen takové rejpání, jinak se mi to líbí
Máte štěstí, že jdu zrovna kolem. Říkají, že jsem odborník
Pěkný...... ,co se týče tý zvedačky tak to je u Iveca celkem porod,má to totiž poslední nápravu na půleliptických perech plus na měchách a zvedání zajišťuje takovej velkej vzduchovej buď vak,nebo válec......co auto,to originál.... Jinak,ty jsi to sochal podle něčeho,nebo na základě kvalifikovaného odhadu????? Zajímá mě to z důvodu pokladů,protože mě tohle taky čeká,ale v barvách Československého dopravce.........a moc podkladů na to není.... Chybí ti cedule ,,ADR" na předku tahače a myslím,že i na zadku návěsu podobný těm na boku cisterny.... Jinak se mi to až na těch pár zmíněných detailů moc líbí.....
Budu asi postupovat podobně,rozvory náprav odvodím,něco málo podkladů jsem sehnal,ale třeba fotky motoru R6 360hp co má moje předloha jsem vygoogloval celé dvě....
u mna dobre, paci sa mi to. nadrz sa ti podarila paradne, blato na kolesach OK, len cierna mala byt matna, takto to dost bije do oci - daj na to matny lak alebo zriedenu matnu ciernu. podobne zablat aj kolesa navesu. ADR cedule uz niekto spominal.... cedula long vehicle by nemala byt na oboch stranch alebo v prostriedku? to je len taky detial. no a svetla... neda sa s nimi nic urobit? zvlast tie horne na navese a mozno by som dal nieco na tu zadnu zasterku na navese, biele pruzky alebo logo vyrobcu,aby to nebolo take prazdne