Po dlhšom čase som opäť dokončil jednu z amerických klasík Kenworth Bullnose. Môj konkrétny model predstavuje ťahač spoločnosti Wheaton van lines ktorý je nadbytočný a odpredaný do inej prepravnej spoločnosti a to konkrétne CTC (Chesshire transportation company). Samozrejme úpravy na farebnej kamufláži sa ešte neuskutočnili a tak tento Kenny jazdí v pôvodných farbách.
Ide o cabinekit od Pavla Behenského, ktorý je v súčastnosti veľkou raritou. Mne sa ho podarilo odkúpiť aj s prídavnými dielmi, ktoré pôvodná stavebnica neobsahovala. Takže som sa dostal vlastne ku kompletnej stavebnici. Je to môj prvý resin. môžem však povedať že som milo prekvapený celkovou kvalitou... skrátka, stavalo sa to klasická krabička. Dlhšie mi to trvalo asi len kvôli tomu že voľného času je čoraz menej. Ale to asi všetci poznáme...
Po odmasmastení (umytí) dielov som použil surf od Gsi, ktorý držal bez absolútnych problémov. Spomínam to pteto, že som sa stretol aj s resinmi iných výrobcov a tie boli extrémne mastné aj po niekoĺkonásobnom umytí. Nasledovali moje obľúbené autolaky (biela báza z portfólia Audi) a 2k lak. Žiadne negatívne postrehy som nemal ani s leptami a lepením okien (číry evergreen profil). zo všetkých dielov boli jemne ohnuté dva diely, ale to vyriešilo nahriatie v horúcej vode, vyrovnanie a následné rýchle schladenie. Chromoval som Spaz Stixom. Po konzultácii s Pavlom som použil prednú kovovú nápravu od KFS, takže prelamovanie nehrozí a získal som aj bonus v podobe zatáčania kolies. jediný boj som zaznamenal v geometrii. Trochu som nakrivo, ale nič extra.