Čau kolegáčkové. Dovolím si ukázat právě dokončený kousek z mojí dílny. Utekl jsem tentokráte od svého oblíbeného měřítka k jednomu neoblíbenému a to především kvůli tomu, že Avča nezůstane v mojí sbírce, ale poputuje do sbírky jednoho mého dobrého známého, na jehož přání jsem modýlek zhotovil. Zadání samozřejmě znělo: bez patiny, bez úprav. Ačkoliv jsem původně měl v plánu stavbu předvést v rozestavěnu, ustoupil jsem z něj a nafotil až hotový kus. Nebyl bych to ale já, kdybych si odpustil úpravy a tak si je v rychlosti shrnem.
Co můj zrak snad nejvíc dráždilo, byly disky kol, které byly opatřeny osmi, dos humpoláckými, šrouby, přičemž všechny A30cítky i A31dničky měly samozřejmě disky pouze šestidírové. Další, ne už tak drasický detail, jsou odlitá zrcátka v hromadě s držákama, která jsme si zvikli dělat zvlášť už i v mnohem menší sedmaosmdesátině a navíc z leptu a konečně stěrače, taky odlitý a navíc obráceně natočený, a tak odpovídající ranné A30, nikoliv novější A31, kterou model znázorňuje. No a abych nezapoměl, se zadavatelem jsme se shodli, že nýtování skříně vozidla by nemělo být v odlitku naznačeno vyvrtanými (navíc podle plotu) dirkami, ale pozitivní plastickou formou a tak jsme se dohodli, že než tohle, tak to radši zatmelím a tak to nebude házet tak rušivý dojem.
Jinak se mi ale stavebnice zamlouvá, staví se poměrně snadno a mohu ji jen doporučit. Především chválím pěkný detailní podvozek a kabinu, který se tvarově nedá nic vytknout. Lahůdkou je potom výbava autodílny, kde snad krom nějakýho hevírku a poházenýho ručního nářadí opravdu nic nechybí a model tak dává možnost zlepšovatelům např. otevřít zadní vrata a vetknout model do diorámy dílenského života, třeba dopravního podniku Brno, jehož obtisky jsou ve stavebnici také obsaženy.
Tady je pár mých fotek, které můžete porovnat přímo s fotkami samotného autora, jehož příspěvek naleznete na tomto odkazu. viewtopic.php?f=166&t=103947