Krásný, ze začátku mi přišlo divný to, jak je to rezavý a gumy nový! Je to ale zajímavej kontrast, protože to nevypadá na auto odstavený v pustině. Jen bych trochu upravil ty zašlý okna, je vidět, že je to stíraný. U zadního bych to určitě zjemnil, ten přechod.
"Sranda musí bejt i kdyby tátu věšeli." Už ničemu nerozumim, ani radši nepřepínám.
Mě ta zrezlost nedává logiku. Střecha je moc, kapota vůbec. Ta mřížka s napisem Ford holá bílá, přitom lišty na boku chromové. Mě by to přesvědčilo když by bylo zrezlé takto [ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
Jestli můžu i já, po své drobné rezavé zkušenosti... jak je psáno...oreznutí nemá souvislost, paradoxně uvnitř je přístrojovka rezavá pomalu víc jak blaťasy. Celkově se mě to líbí ale pak člověk začne čumět na fotky....je to moc čistý a všude stejný, myslím vertikálně. Pokud je žluté auto, tak z největší pravděpodobností by byly i žluté disky, pokud jsou rezavé, mělo by to být poznat, stejně jako na kastli. Korba...takto rezavá....podlaha celkem netknutá, no ...to jsem se rozjel...
sice necitim potrebu model obhajovat, ale myslim, ze je fajn sa o patine na modeloch bavit. ak by som to mal na nelogickost reagovat co najkratsie - je to blbost za poslednych 15 rokov som videl tony fotiek. tisice fotiek mam ako vyber toho najlepsieho stiahnutych. stal som uprostred vrakoviska v arizonskej pusti... poznatok? patina a opotrebenie nie je logicka. casto ano, no je uplne jednoznacne, ze sa moze vyvyniut akokolvek. celkom nahodne i necakane. a to je na nej to krasne. nahoda, zivot. sice nerobim modely presne podla nejakych podkladov, ale inspirovat sa realitou je fajn. ak uz nie danym autom, urcite aspon efektom tu a finisom tam. urobit si obrazok, ako to chcem. rozhodne nie je dobre vymyslat si celu patinu bez daneho ciela, lebo prave vtedy to posobi nesurodo a nerealisticky. a ze som sa s tym stretol. vacsinou je to proste pouzitie postupov, technik a chemie bez zivota. a aj u seba som to zazil, takze mam skusenost. a prave v tomto pripade som sa inspiroval konkretnym autom hodne. vid dole...
inac jozef, ten kusok je paradny, istotne by stalo za to pouzit ho ako silnu inspiraciu, az podklad. ukladam..
Nevím, modelařina by sice měla přinášet uspokojení a odreagování, ale její základy jsou ve ztvárnění zmenšené skutečnosti. Tvůj model nesedí zcela na tebou předloženou fotku. Já opravuju ve volných chvílích stará auta, sice české výroby, ale trochu vím, jak vzniká opotřebení a patina. Exteriér by se mohl ještě jakž takž podobat, ale vnitřek je i dle mne moc rezavý, přesně, jak píše Rolfi. Loni jsem opravoval vůz z 50tych let, který už 20 let nejel, byl docela zachovalý, rez byla spíše na spodku auta a interiér krásný, jen sedačky byly roztrhaný. To jen jako příklad.
Nechcem sa do toho nejako miešať a narúšať harmóniu rozhovoru ktorá tu vznikla ale zhnita strecha neznamená hneď aj zhnita kapota. Áno rozumiem čo chcú chalani tým povedať že keď je hrdzavá tak rovnako exponovaná plocha je aj kapota ale stačia dva príklady kedy kapota nemusí byť hrdzavá rovnako ako strecha. Prvá čo ak majiteľ po pár rokoch vymenil kapotu. (Niečo na ňu padlo, obuchana od kameňov...) . Tým pádom je tam lak môže byť čerstvejši a menej poškodený. Druhá vec. Auto niekde v stodole. 90% ľudí auto v stodole zahadze haraburdami. Ale 99% z nich začne veci na auto ukladať od nadostupnejsieho miesta ( kapota, kufor, korba...) A až nakoniec strecha auta. stačí plachta na kapote a nejaká krabica na tom a na streche nie a bude strecha hniť rýchlejšie... Toť moja teória...
A to že je drevo neporušené od karosérie? Tak isto ak bolo nadmerne opotrebované majiteľ ho vymenil a ak je drevo poriadne ošetrené vydrží na pohľad ďaleko dlhšie ako lak ktorý je obuchany od kamienkov.
Mne osobne sa to páči.
My skills are not perfect but the only way to gain skills is to try new things!!
Tady bych reagoval na fota, 1 a 3 fotka je Rat Rod. Záměrne zrezle auto. Na fotce 2 je vidět orezla kapota. Jelikož ron neprezentoval stavbu, chci pochopit co tvořil.