byla to moje druhá stavba po wolfu wr1 a dlouhé pauze předtím - což možná omluví drobné chyby, kterými model trpí. i přesto jsem s ním docela dost spokojený, protože jsem si na něm poměrně dost zařádil: oproti stavebnici, která je v některých místech až příliš kompromisní a univerzální, jsem předělal mechaniky předních pedálů, za hlavou pilota jsem vyměnil rollbar, předělal jsem vývod z trubky vedoucí od předního chladiče vč. expanzní nádržky a přívodu chlazení k motoru, dodělal nějaké drátky a pokusil se trochu pohrát patinou, aby auto vypadalo tak trochu uvěřitelně. kryt motoru jsem jsem předělal podle skutečnosti - protože to, co je ve stavebnici, je na rannou verzi tohoto lotuse (cca. 1962 a první půlka r. 1963) a dodělal jsem tam z drátěné síťky kryt, který je ve stavebnici z čirého plastu). stavbu jsem chtěl mít odpočátku celou otevřenou, takže kapotáž je oddělaná a radši jsem se ani nesnažil ji nějak pasovat na modelu dohromady - jak se znám, asi bych tam spáchal víc škody než užitku. mám ve skříňi ještě jednu stavebnici tohoto auta, takže ta už bude z r. ´62 a bude komplet pod kapotou. ale to už bude jiná písnička...
tento model bohužel trpí stejným problémem, jako wolf wr1 - finální akrylový lak od alcladu, který je v několika místech i přes nějaké to přeleštění opatlaný.
jinak barvy byly od zera, žluté pruhy a bílá kola pod číslem jsem podstříknul.
p.s.: v tomto závodě byla boční číslice i s podkladním kolem jen na spodní části kokpitu - horní díl asi použili z jiného náhradního vozu a proto na něm číslo nebylo, takže model v tomto odpovídá reálu, ikdyž to nejspíš vypadá jako můj nedodělek.
p.p.s.: až při zpracování fotek jsem si všimnul, že mi někam zmizla řadička - časem ji tam zase dodělám, ale fotit už to znova nebudu
p.p.p.s.: jo a taky koukám, že mi popraskaly číslice a měl bych je opravit -což opět časem někdy spáchám, až bude chuť...
Dokončeno: Wolf WR-1, Tyrrell P34 1976 & 1977; Ligier JS 11 & Williams FW07; Ferrari 312T4 ; Tyrrell 002
plížením a plazením vpřed!
plížením a plazením vpřed!