Provedení Interiéru vozu je téměř shodné u obou modelů, akorát Revell obsahuje kromě sedačky řidiče a sedačku spolujezdce, dokonce ji máme podle návodu do vozu Jaegermeister instalovat. Nevím, jestli pro německý šampionát cestovních vozů musely být v kabině obě sedačky, nebo se Revell inspiroval u staršího modelu Heller. Nenašel jsem na webu žádnou fotku dokazující dvě sedačky v zavodní 934 RSR.
Je zajímavé, že v rámečcích Revell obsahuje díly, které nepoužijeme ani v jednom ze dvou letos vydaných modelů. Jedná se o okenní síťky a aerodynamické kryty kol (předních i zadních). Možná se dočkáme dalších přebalů, kde tyto díly využijeme
[attachment=1]s6.jpg[/attachment]
Celkově je model solidně provedený, na překvapení jsem zatím nenašel žádné propadliny nebo nerovnosti na povrchu modelu. Dělící linie formy nejsou horší než u Tamiye, naopak zejména v přední a zadní oblasti karoserie jsou na místech, kde se dají jednoduše odstranit (díky tomu, že přední nárazník a část zadního jsou samostatné části). Oranžové rámečky jsou lisovány z tvrdého křehkého plastu, ale díky tloušťce karoserie nehrozí při práci s modelem riziko zlomení nebo promáčknutí, např. sloupku karoserie.
Rytí je mělké a na místech označených ovály se téměř ztrácí. Linka na B sloupku ukazuje chybějící rytí, které bude nutné doplnit
[attachment=0]s10.jpg[/attachment]
Moc hezké jsou obtisky, obsahují linky s nýty na místa, kde se rozšířené blatníky připevňovali ke karoserii. Nechybí nápisy Dunlop na pneu a karoserii, které nejsou v modelu Tamiya. Stejně tak druhý přebal ve zbarvení Valliant obsahuje kompletní nápisy Good Year (i když na některých fotkách na stránce revell.de nejsou použity).
Při ceně modelů Tamiya kolem 1000 Kč a Revell v rozmezí 520-600 Kč (jde to i dráž, ale proč, že?) je Revell výhodná koupě a hodně modelu za dané peníze.
Moje finální hodnocení, při použití školského známkování, je 2. Líbí se mi hodně detailů (motor, kufr), solidní zpracování, obtisky. Vadí mi zpracování předního nárazníku, větší zadní pneu. O chloupek u mne pořád vede Tamiya, zejména díky jednodušší stavbě a přiloženým leptům. I proto, že u oblíbených modelů (Porsche 917, Ford GT40 i Porsche 934) si raději postavím 10 modelů v různých zbarveních, než dělat jeden jediný model, vyšperkovaný detaily. Pro někoho naopak bude Revell tím vítaným základem pro mistrovský model.