Dozrál malinko čas abych poodkryl další ze svejch projektů.Páč Jsem měl teď spoustu práce s Peterbiltem,nemohl jsem se věnovat tomu co mě baví nejvíc-stavbě samotné.Ale už je to dobrý,petráky jsou z baráku a já motivovanej pro další činost.Jako svůj další oběkt zájmu jsem zvolil auťák od firmy Autocar.Autocar,je trochu ve stínu továren jako je Mack,Peterbilt,Kenworth.A já si myslím,že neprávem.Z toho co se mě podařilo zjistit,se jedná o nejstarší fungující automobilku v Severní Americe.Při výrobě aut,byla použita celá řada patentů,které určily směr ubírání vývoje.Z celé bohaté hystorie mě na první pohled zaujal auťák,kterej měl integrovanej sleeper a celkově působil hoodně chlapácky-jak říká Jouda .Tento typ,má ve svém programu AITM jako resin.Tuhle konverzi jsem doma neměl,ale Stevko a za to mu letí velkej dík,zapůjčil svou na předělání.Sada jako taková je docela prohra.Spousta dílů pokroucených,vše broušeno tak 80tkou smirkem,prostě ingot jako blázen.Nejdříve jsem sháněl nějaké podklady a je toho opravdu poskrovnu.AITM má v označení na krabici použit údaj Autocar mod.1940.Já jsem hledáním vyzistil označení buď DC75 nebo DC100.Co je správné netuším.Každopádně se dělaly tyto Autocary S krátkou kabinou,Dlouhou se sleeperem a oba typy ještě kombinovaly uložení přední nápravy-v zad a nebo klasika v předu.AITM nabízí všechny varianty a stačí si vybrat.Já se pokusím také vytěžit maximum.
Abych odstranil největší neřest,nechal jsem namalovat lepty.Ty budou řešit nově masku s logem a hlavně boky kapoty+loga.Po nvém roce nechám vyleptat a uvidím co dál.Každopádně to prokoukne.Kapotu jsem rořezal,zhotovil znovu blatníky.Byl to boj,ale jsou lepší.Kapotu jsem natmelením srovnal,páč byla v masteru vybroušena do oblouku.Masku jsem vyřezal a připravil pro zástavbu leptů.Momentálně se taky dokončujou výkresy pro krátkou verzi a celkovej pro tahač se sleeperem.Toliko info na začátek.Práce bylo už odvedeno taky spousta,žel bohu to není moc vidět.Ale co,hlavní je začít a to už jsem udělal.Tak jdeme na to!Pavel