Už je to nějakej ten pátek,co jsem se zabýval stavbou "tři pět jedničky".Tenkrát to bylo jedno z mojich prvních aut a vůbec první které jsem nechal odlít.Společně s "nosatým" Kenworthem je pro mě tím nejoblíbenějším autem vůbec.Po patláku,kde jsem viděl skvěle postavenýho loggera od Jardy se mě zmocnil jakejsi smutek z toho,že už si jej nepostavím,protože všechny odlitky které jsem měl,jsem prodal.A tak u mě platí 100% ta říkanka o kovářově kobyle.Dalším impulsem,kterej mě vede k tomuto Peterbiltu je fakt,že AMT vydalo starou 359 s tou správnou nízkou kabinou.To samo o sobě je hodně dobrý,protože mi na ni stačí naroubovat ten úzkej nos.Včera jsem proto prolezl vrakáč a dohledal vše co zůstalo z původního masteru.Byl to hroznej pohled.Takto dopadne většina kabin po té,co jsou vytaženy z gumy pro lití.Trochu jsem to přebral a dospěl k názoru ,že to půjde.Udělám znovu konverzní sadu na Peterbilt 351.Tentokrát se však zaměřím pouze na kapotu+ díly které tohle auto odlišovaly od 359.Kabinu jako takovou se mi předělávat nechce a tak jak je ve stavebnici by mohla postačovat.Pár obrázků na rozjezd.Pavel