už nějakou chvíli mám na stole ( již potřetí ) tohle krásný, původně valníkový auto, který ale zase měním na tahač. Rozvrtanýho toho mám po celým autě všude možně dost, fotky teda nemají a nebudou mít žádnou rozumnou posloupnost, tak snad na nich nebudou ani žádný velký zvěrstva. Vymyslel jsem si mimo zkrácení rozvoru a dalších věcí s tím spojených také několik dalších detailů a drobností, které bych rád dotáhl do konce. Zejména sklápějící kabinu, s tím spojené fungující otevírání kapoty což je asi nejzásadnější věc a mimo už jen drobnosti, které dělá většina z nás.
Co se týče otevírání kapoty, zvolil jsem pro ztvárnění pantů injekční jehly. Části, které jsem nalepené na kabině, budou z části schované pod madly a jejich protikusy na masce budou zase schované pod "čalouněním", či nějakou ochranou zespoda masky. Zatím mi toto řešení funguje dobře, vše je lepeno vteřinovým lepidlem, můžu jen doufat aby žádný ze spojů nepovolil. Koncovou polohu otevření zajišťuje mírná deformace na konci jehly. Ve skutečnosti jsou ty vzpěry pod maskou dvě, ale v rámci zachování duševního zdraví jsem vyrobil jen jednu.
Naposledy upravil Lukáš Dvořák dne 20 říj 2015, 14:17, celkově upraveno 2