Pokračuju dál.Další část korby-čelo a kšilt.Vesměs jsem se podržel výkresů a světe div se,už asi rok mám doma perfektně nafocenou dvojkovou sklopku AČR od Tomáše Bouchala na kterou jsem zapomněl.Tam naštěstí nebylo od výroby vyměněno nic,tak přesně vím jak vypadala dvojka po sjetí z výrobní linky.To by člověk neřekl,co všechno je možné v průběhu služby auta vyměnit.Co se týče původního stavu korby,najít originál je velkej problém.Takže,vlnitej plech-byl by velkej boj ještě brousit úkosy atd.Nalepil jsem tudíž pouze proužky na 1mm desku.Z vnitřní strany ještě doplním žebrování půlkulatými profily.Dále pak tři stojky zase z Evergreenu.Kšilt je zhotovenej podle továrního výkresu zmenšeného do měřítka a doplněn o výztuhy.Další detail je držák rezervního kola.Kus ohnutého plechu přivařenej na vlnitém plechu čela.Ještě schází "šibenice"pomocí které se to sundávalo dolů. Když to takhle skládám,tak mě vždycky běhá mráz po zádech z toho jak to do sebe zapadá.Když jsem stavbu zakládal tak se stačilo někde seknou v řádu 1mm a už by to nesedělo.Sestava za kabinou je opravdu "na knop".Rezervní kolo sedí do tvaru oplechování "udírny",čelo defakto sedí na komíně. Já jsem vždycky nebyl velkým fandou T815,ale teď když mě to prochází rukama,tak musím smeknout nad tím jak byli tenkrát v Kopřivnici mazaný!Na tom autě v podstatě není volného místa,vše je účelně poskládané.PAvel
Eduardo-psal jsem to o stránku zpět-na kabině vůbec nedělám.O oknech vím.Také vím,že tam chybí prolisy pro stěrače,panty kapoty,kliky ke dveřím,kompletní okapnice a mohl bych pokračovat-seznam by byl hodně dlouhej. Další krok-sajtny.Není to zase úplně ono,ale dělám z toho co mám doma.Na polici to bude dobrý.PAvel
Jo krásně a hlavně rychle. Asi je ve Svitavách nějaké dobde klima Jako vždy paráda, ale to už se opakujem. Tady už nic nejde napsat. Nechtěl bys Pavle něco pokazit, ať máme o čem psát?
Ivane,pokaženého je taky dost,ale to je fuk .Dodělány horní "sajtny",Doplněny sloupky na konec korby a finálově i "stříšky",ve kterých budou závěsy.Zbývá zadní čelo a fůra detailů.Začínám z toho mít hodně dobrej pocit cha cháá.PAvel
tvl koukám že jsi se opět nenudil.hustý a mega dobrý předsedo!!
Roman Pavlů,KPM Brněnec, koordinátor pro oblast východ
"Čas je pouze relativní pojem. Důležitý je zda chceš ležet nebo modelařit!" Rozpracováno:2x Fw-190A-4, Ju-88A-4,H.Hurricane mk.IID,G.Meteor mk.I, Bf-109 G-6,..........atd. Hotovo 2019: Fw-190 A-3 Eduard P-39 Q Eduard Hotovo 2020: 2x Fw-190 A-5 Eduard
Táááák!Mám za sebou i hrubou stavbu korby .Teď zbývá jen makat na hromadě různých "fičurynek" .Dodělal jsem zadní čelo.Přiznám se,chvilku mě trvalo pobrat jak je to celé udělané,ale díky kvalitním fotkám od Tomáše,to nakonec šlo.Měl jsem z té korby strach,ale nakonec to byla docela spanilá jízda.Teď spíš jen čekám kdy mě dojde dech ,což se může stát,ale zatím u mě dobrý!PAvel