Na patině se průběžně pracuje. Myslel jsem si, že dokončím teď o víkendu, ale ještě tomu pár dní dám. Přece jen...předloha pro mě hodně dlouhá léta vysněná...tak těch pár dní ještě vydržím.
Tak... dost malování poslední týdny a doplňoval jsem ještě drobotinu, ale dneska s velkou slávou dokončeno. Zbytek fotek dám do galerie, snad to stihnu zítra nafotit celý a pořádně.
Dík Pavlovi za super stavebnici a inspiraci z jeho staveb. Byla to radost stavět tyhle starý auta mají prostě svoje kouzlo a určitě to není moje poslední.
Jsem děsně rád, že z kostlivce ve skříni je takovej fešák...a jsem šťastnej, že jsem jednoho kostlivce dokázal zredukovat.
Víceméně formálně bych po dokončení Peterbiltu dodal, že kabina na GMC dostává taky druhou šanci na novém podvozku. To už je ale jiná stavba, jiná pohádka a do tohohle vlákna už ani moc nepatří
Já vás zásobuju hrozně rád, protože mě baví, jak vás to se*e, že sázím model za modelem
No já jsem to spíš myslel, že by si to zasloužilo vlastní téma... ale asi to nikde moc prezentovat nebudu. Ani to není moc od začátku...tak třeba příště. Hlavně aby to bylo hotový do Belgie...
Pěkná práce na kabeláži. Ty regulátory a spol jsem stále ty od KFS? Taky je teď používám, ale přijdou mi teď v praxi nějak velký. Jinak mému oku neunikl jeden detail - leptané svary na nádržích? To jsem u CTM ještě neviděl )
J,, vzduchařinu od KFS. Vždycky skončím u toho, že jsem línej si udělat vlastní a ty od KFS tu práci udělají. Svary CTM, jj...máme je cca dva roky...? Ani si to přesně nepamatuju...