Na Scammelu je krásné to,že po válce se jich poměrně dost dostalo do civilních rukou,kde ještě odvedly spoustu dobré práce.Navíc se jich poměrně dost dochovalo do dnešních dnů.Mám tedy z čeho vybírat,pro budoucí zbarvení,ale to je zatím ještě vzdálená budoucnoust.
Začal jsem stavbou rámu.Ten je poměrně jednoduché konstrukce a jeho sestavení se obešlo bez problémů.Dále jsem zhotovil pero přední nápravy,jeho uchycení a nápravu samotnou.Tady už jsem se trochu zapotil.Dalším krokem bylo zhotovení zadních per,jejich zavěšení a také,nově zadní náprava s "vahadly" na kterých jsou uchyceny kola samotná.Uvnitř se ve skutečnosti nachází rozvod řetězem k ozubeným kolům.
Další krok bylo zakoupení kol od KFS.Za slušních 1000kč,dostanete 7ks kol,kterýma propadávaj disky.Tohle se Hovardoj nepovedlo a tudíž,na všech jsem musel zvětšovat disky nalepením proužku a dopasováním do kola.Zbytečná ztráta času a hlavně velkej opruz .
No a pak jsem již konečně mohl na zkoušku postavit rám na kola a to už je hnedle pak o něčem jiném.Teď už se na tomto základě dá stavět.Tak zase příště něco málo.PAvel
Naposledy upravil pavel behensky dne 09 zář 2017, 15:33, celkově upraveno 1