Trochu dozrál čas na to,začít se bavit a věnovat svým snům.Kdybych měl nějakou svou "top 10" náklaďáků,který chci mít na polici a kdybych měl vybrat ten kterej bude No.1,byl by to právě tenhle úzkej Kenworth.To auto má prostě tvář,toho auta bylo všude plno a do dnešních dnů stále je.Doplní tak vhodně mojí sbírku trucků z let 50tých.
Každá cesta za nějakým snem musí někde začít.U mě tomu v případě tohoto auta bylo zakoupení knihy od Rona Adamse,která mapuje rané verze této legendy.V knize je na fotkách zachycená skoro celá evoluce tohoto auta.To co schází,mě dodal v podobě velkého množství Fotek Richard,za což mu letí dík.Dalším impusem bylo to,že mě dle starého modelu 1/43 od Revellu nakreslil J.Moštěk solidní výkresy.Tyto se ještě podařilo doladit a ověřit,když kluci během jedné z výprav navštívili museum v Holandsku,kde se asi jedinej exemplář v Evropě nachází a krom spousty fotek detailů,něco málo i poměřili.No a v neposlední řadě,bylo pro tento projek důležité získání kabiny starého Kenwortha od Dan Models.
Tím se pomalu dostávám ke stavbě samotné.Na tuto kabinu,která mě zůstala z typu S900,bude naroubovám novej čumák,nové blatníky,podběhy a kryty pod kabinu.
Začal jsem tím,že jsem vzal jednu S900,odřezal z ní kapotu.Dále pak z vrakoviště vyšťouraná maska z typu K100 od AMT,se shodovala přesně s maskou tohoto úzkého typu.Tak proč toho nevyužít.Kabina s maskou je spojena kapotou a teď se bude hodně brousit a tmelit.Postup,je vlasně stejnej jako u všech mojich předchozích staveb.Základní kámen je položen a uvidíme,jak dlouho to zase potrvá.PAvel