Konec napínání. Typů se sešlo skutečně hodně a popravdě, žádný nebyl až na Cábovu Slávii vyloženě zcestný, ale vítězem se nakonec stává Ivan awan07, který volil řezníky. Přesný název podniku je potom "Maso uzeniny". Pavle Kloučku, neboj. Při každé stavbě si nejprve sháním podklady a tudíž mi i detail, jako delší záď karoserie sanitek a pohřebních vozů, nezůstal utajen a s jeho úpravou samozřejmě počítám.
No a je tu ukončení celého snažení. Proběhlo zasklení a sesazení podvozku s karoserií. Škodovka si tak ještě počká na nějakou tu podložku a celý to pak vrznu do galerie.
Tak že. Šestidílný seriál o dvanáctset jedničkách pokračuje dílem o pick-upu. Je ze stejný krabičky jako jeho předchůdce dodávka. Musel jsem tedy odříznout část karoserie a vybavit jí zadní stěnou kabiny a podlahou nákladového prostoru. Proběhly i další úpravy shodné s předchozí stavbou řeznický škodovky. No a jelikož to tentokrát nebude žádná leštěnka, neseděla mi tam kola s chromovýma poklicema a nahradil jsem je proto holýma diskama vlastní výroby.
Tohle je taky krásný, i když na to pořádně nevidím mám takový tušení, že Igra dělala i pick up, protože jsem ho měl v dětství ,myslím, že byl pick up, sedan a kombi, jestli si dobře vzpomínám
Máte štěstí, že jdu zrovna kolem. Říkají, že jsem odborník
Další krok je přes kopírák a vkládám ho jen, aby se neřeklo, že nic nedělám. Následovat bude samozřejmě lak, něco na dveře.... Pořád stejný. Honzo, pick up samozřejmě igra dělá taky. Má ale zadní stěnu kabiny hladkou a bez okýnka a navíc myslim i dost silnou. Tak že bych ji stejně vyřezával a dělal znova. Navíc jsem dvě dodávky nepotřeboval, tak jsem si mohl dovolit jednu rozřezat. Stejně tak rozřežu jeden mikrobus (snitka) a aspoň u jednoho sedanu otevřený dveře (taxi). Robe, nevim o tom, že by se dvanáctsetjedničky vyráběly jako hovnocuc. Ale jsem rád, že jsem tě inspiroval. Jak znam tvoje práce, tak to taky vymazlíš.
Absolutně dokonalá práce. Především ta čistota v tak malém měřítku je bezkonkurenční. Jen se kochám, protože nic jiného ani nejde. Rozhodně budu i nadále pečlivě sledovat a nevěřícně kroutit hlavou. Špičková práce, je vidět, že se mám stále hodně co učit od mistra Šachťáka...
Dane, děkuju za chválu. Až mě to dojalo. Jen s tou dokonalostí a superlativy trochu šetři. Ke zdokonalování by tam byla spousta věcí. Třeba modelovější podvozek, lepší pneu, detailnější interier, motor... Jen u takhovejchhle prcků už nějak moc neřešim věci, který nejsou vidět. Prostě chci, aby to bylo pěkný na pohled. Na vystavení do vitríny to stačí. A detaily a megaúpravy si nechávám pro větší projekty. Na ty ale zas neni čas. Je to začarovanej kruh.