Tohle už tady bylo, tak přidávám svou variantu.... Zjistil jsem, že po poškození forem, co mám na tyhle novější bočnice, je pro mne jednodušší si bočnici za dva dny upravit, než to odlévat, navíc původní plastovka bude sedět lépe na rámu. Takže je tady fáze zatmelení, kde je vidět, že jsem spojil břicho a boky, rozšířil spodní otvor, dvousložkovým tmelem naopak zmenšil ten horní, z tmelu jsem vyrobil i novou horní část bočnice. U pozdějších verzí je navíc ještě jeden úzký otvor na boku. 2010 se pak lišila ještě jiným zadkem. Ten jsem o něco zkrátil, zase doplnil 2K tmelem a dobrousil do tvaru. Proti 2009 je spodek zadku rovný, nikoliv prohnutý, což srovnal zase přidaný tmel a dobroušení... Předek kapot upravovat nebudu, nemá to smysl, ten nepatrně jiný sklon nosu není na modelu absolutně poznat. Pak surf a dekály. Ty jsou od S27, původně na kapoty 2009. Příjemným šokem bylo perfektní slehnutí po Hypersolu. nepříjemným špatné rozměry hlavně levého horního dekálu na boku, ten je kratší, S ohledem na symetrickou aplikaci ty vypadá, že je levý dekál rozměrově jiný než pravý... Naštěstí je tam proužek náhradních xichtů, tak se to dá dodělat nebo domalovat teď, po první vrstvě laku... Hezky se povedla napoprvé nádrž, tu už asi jen doleštím a dám na ní opěrku... Hlavní kapota bude zalakovaná podruhé, škoda lehkého prosvítání skrz číslo. Zadek se mi složitě maskoval, takže jsem zatím udělal jen část spodku, teď, po fixaci lakem tam domaskuju bílé horní plochy a po nastříkání to dolepím... Celkově mne překvapilo, jak ty úpravy jdou lehce a že by to zatím byla příjemná rychlá stavba, nebýt potlučených žeber z minulého týdne, ale to je jiná historie