Už to začíná nabírat ten správný tvar a hlavně barvy. Osobně mi ta Ducna nějak nepřirostla k srdci i když obecně mám Ducatky rád. Jak zkoušeli všechny různý kombinace slitin hliníku, karbonu, otvorů větších-menších, různý tvary koncovek tak z toho pro mě vzniknul tak trochu paskvil. Už jsem o tom psal v jiným vlákně. Musím ale uznat, že ten model se mi líbí a těším se až uvidím naživo!
Po delší době up na poli Ducati motogp. Trochu jsem v poslední době zamakal na GP12. Motorka je po laku, většina dílů v karbonu. Moc toho na dodělání nechybí, za jednu šichtu bych to měl dát .-) Rád bych to do konce tohohle týdne dodělal. Ted dodělam víc bajků, který leží ladem nedodělaný, protože mam nový věci doma pro sérii 46 a tak s tim chci zase zahýbat a nerozjebávat nový modely, dokud nebudou hotový další do sbírky.
Ještě edit, málem bych zapoměl. KSW má blbě umístěnej boční vejfuk, měl by jít vejš, ale nemůžu to řešit, protože další díly na to navazujou, proto je zakrytá reklama na kyvce. další problém jsem zjistil po dekálech, prostě mi pořád něco nesedí při pohledu na bajk a fotky reálný mašiny. Předek jsem měl prodloužit, takhle číslo a další věci jsou moc blízko na reálný mašině tam byly větší mezery, takže nejen sklon předku, ale i délka kapoty není úplně dobře, ale s tim se budu muset smířit...
Paráda, už je skoro finále. Jen mi přijde, že zadní část motorky je trochu víc při zemi. Můžou to dělat fotky, ale určitě za to může i stojan, kterej je krátkej a zadní kolo je jen lehce nadzvednutý.
Zadek je už skoro ve finální pozici, zvednu to cca o 1mm, ale to už nebude tak znát. Tenhle stojan je jen montážní na tuhle motorku bude ten, co je na foto vidět s vidličkama na vršku, ale do kyvky musim zapustit hříbky, aby bylo za co to postavit. Nechtěl jsem dávat klasickej stojan z M1 a vrtat do kyvky, takhle to bude elegantnější řešení.