Takže po pěkně dlouhé době zase něco ukážu. Docela dlouho sem na ji nedělal, jednak kvůli Lancasterovi a taky kvůli stěhovvání. Ale tlačí mě čas tak s ní musím pohnout a dodělat ji.
Něco k provedeným pracím,upravil sem nádrž (měla blbej tvar tak sem jí trošku pomohl k lepšímu, ale ještě ji musím dobrousit), udělal sem nový sklo čelní, aby se dalo vlepit dovnitř a ne navrch jak to je u modelu. Je sice tenčí, ale bohužel není tak hladký a vyleštit to nepůjde. co de sá holt dělat. Nejvíce času však bere práce na diskách kol a na novým výpletu. Je to dělaný z 0,44mm silnýho pakfongovýho profilu,snad to bude sedět a držet aji geometrii. Další práce se točí okolo uchytávání jednotlivých částí do sebe. Revell to má často řešený vrutama a šroubama, který se samozřejmě dávají po nabarvení až se to dává dokupy, a nevypadá to zrovna nejlíp a bije to do očí. tak to měním na čepy a plastové šrouby se šestihrannou hlavou, které nebudou vidět, respektive budou vypadat mnohem líp.
Mám ale drobný problém. Chtěl bych pak hotový model dát na podložku a přikrýt to plastovým průhledným krytem. Kde se dá takový kryt nebo krabička sehnat, abych si nemusel kupovat něco třeba za tisícovku, co by bylo v té krabičce?s rozměrama cca 25x12x13 cm?
jo a na stojanu když se to dá, měla by mít zvednuté zadní kolo ta motorka nebo ko mít na zemi?
Takže téměř po 5ti letech opráším toto téma. To je příšerný jak ten čas letí
no k taťkovým 55tinám se mi to jaksi stihnout nepodařilo, ale aletos má 60 tak uvidíme
Doufám, že si to tu nějací motorkáři přečtou, potřeboval bych radu Laboruju s uchycením kapotáže na rám. Je nějaký obecný systém, jak se to uchytilo?na fotkách jde vidět, že na jednom místě je to skrz kapotu na trubku za motorem, ale co zbytek? Pod tím to potom vypadá, že je to nějak na blok motoru a předpokládám že je to i v přední části uchycený. Nemusím to mít dokonalý a sundávací, ale zas tam nechci dát něco "jen ať to nějak drží". Díky moc
A teď k modelu. Ladím a ladím, vyrábím a doopravuji. Nový vzhled dostaly vstupy k brzdám, úpravy se dočkaly i výstupy. Opraven byl řetěz, který jsem se rozhodl nevyrábět znovu a anu neproblousit, ale nechat jak je.
Změny se dočkal systém složení rámu. Model to měl tak, že jedna půlka dolní části byla oddělávací, ale byl by problém ji napasovat na model po nabarvení aby to vypadalo dobře. Rozhodl jsem se udělat podobně jak ve skutečnosti, odříznout i druhou půlku a přidělávat to obojí zespod, jednodušší a bude to vypadat líp.
Bitva mě ale čeká s kolama. Možná jsem si nabral moc velký sousto, uvidíme. Při zkušebním složení jsme zjistil, že nesedí paprsky na díry na náboji. Tak jsem uvolnil všechny paprsky a budu to vše znovu pasovat. Ale už teď mám hrůzu z pasování nabarvených kol dohromady.
Opravy se taky dočkaly takový trychtýřky za motorem (nevím co to je ), kde byl zteřelej plast a oddrolil se.
Toť zatím vše, fotky dodám časem ke všemu, o čem se tu psalo
Ahoj, k uchycení kapoty. Kapota je na třech bodech! Správně je má označený na foto a je to za hlavou válců, tady máš dva body, třetí je v krku řízení a je to trubka která směřuje dopředu, v reálu je na ní zpředu našroubovaný asi lešení, který se dává do trubky, protože na foto reálny motorky jsou v přední kapotě 2 šrouby. http://www.motorcycleheritagefmi.it/wp- ... 8x1356.jpg
Takže jestli sem to dobře pochopil, tak dva body sou, na každé straně po jednou, tam, jak je to prošroubovaný skrz kapotou a levej horní ovál, a třetí bod v přední části, jak jsi zakroužkoval ty? na jiným místě to uchycený není? A v té přední části bude zevnitř nějaký udělátko, do kterýho se nasune trubka od krku řízení že?
Presne tak u tebe v tom krouzku za hlavou valcu mas jeden,presne z druhy srrany je druhej a treti je to leseni na dva srouby v krku rizeni, namoji foto s krouzkem.
ja mam v realu na yzf 750 techto bodu 5, ale je to dany daleko vetsim rozkouskovanim kapot a vetsi vaze plastu oproti laminatu.
Stejne na trech bodech to mely i dvoutaktni 500, ktery delala tamiya.
Super, diky. To je ta jednodussi varianta ted uz to jen nejak vymyslet aby to i vypadalo dobre v tom predku.
Tam byla jen trubka, ktera se nasunula a zajistila do nejake konstrukce pridelane vevnitr kapoty nebo tam byl nejakej slozitej zajistovaci mechsnismus? At vim co me ceka strjne se chci kouknout na nejaky motorky co sou u nas v muzeu. Sice zadna Agusta ale snad to tam taky bude nejaka mit
Tak po shlednuti fotek a kratkem zamysleni se jsem se rozhodl predelat sani vzduchu k chlazeni brzd podle skutecnosti, a nedelat zadny kompromis. Takze uz mam k sobe slepeny desticky, ktery upnu do vrtacky a pokusim se je tak opracovat. Dal jsem zjistil, ze obtisky na boky kastle "MV Agusta" nejsou zrcadlove tak jak by mely byt, takze si musim nechat vytisknout novy nejspis od Propagteamu, necham si zaroven udelat lepty na podlozku (nazev a tak) a jeste obtisk na otackomer (v modelu je tachometr)
Je tam toi jeste dost ale postupne se tim prokousavam
Takže drobný postup. Stále pracuju na nových nábojích kola, včetně sání k brzdám. Opět praskl řetěz, tak jsem se rozhodl spodní stranu vybrousit a vlepit drát aby se zabránilo pozdějšímu praskání. Rozhodl jsem se opět říznout do nádrže a více zkosit zadní stranu. A taky vytvářím nové kopyto pro zadní blatník. A ještě udělány nové kryty tlumičů jako náhražka za gumové, které byly ve stavebnici.