Ahoj chlapci, jsem rád, že se vám líbí, těší mě to a povzbuzuje v další práci.
Supersonic: Ahoj kamaráde, nepojedeš do Starého Města na Road Racing? A odpověď na tvé otázky: objímky na nádobky jsou vytvořeny z původních dílů nádobek. Držák má tloušťku cca 0,5 mm. V této šířce jsem odřezal víčko nádrže a tělo nádobky. Pak odvrtal střed a to do velikosti průměru nádržky. Takto vzniklo to, co vidíš na fotce. Pak jsem vytvořil novou nádržku z průhledného rámečku (třeba od větrného štítku). Zapustit do dna nádobky drátek pro nasazení hadičky a nakonec přilepil zpět uzávěr. Nikde jsem to neviděl, prostě mě to napadlo. Je to pracné, ale vypadá to realisticky. A nebo se přes nádobku dá nainstalovat textilní potítko, to se také vyskytuje na originálních mašinách. Tady jsem zatím nenalezl materiál, který by potítko dokázal věrně imitovat. Co se týče plynových konektorů, jsou ze sady TOP STUDIA a jsou vyfoceny na úvodní fotce tohoto projektu, jako doplňky ke stavbě
Sikovny si Atosko paradne to je. Tie nadobky robim presne tak isto Aj ked chcem vyskusat aj tie od Charona. A k tej simulacii potitok na nadrzky.. ja pouzivam taku hustu penu, ktorej sa balia rozne produkty.. moja je tusim z USB kluca nejakeho.. je to taka gumovita mikroporozna hmota. Je dost elasticka. Odrezem si tenky pasik, omotam okolo sparatka a zlepim sekundakom. potom to na nadrzku natiahnem ako.. hmmm. .no ako potitko
Ondreee: Děkuji za hezká slova bráško A rovněž děkuji za rady s potítkem, pečlivě uložím do hlavy a snad už příště použiju. Teď jsem u výfukového systému a krom fotek, které mám od tebe a jsou luxusní, hledám ještě další, se zaměřením na výfukový systém. Chtěl bych poprvé použít pružinky rychlospojů a asi Labdasondy, nebo co to s těch výfuků trčí za konektory s drátkama. Musím to řádně nastudovat.
Aha tak to už máš úplně dokonalé já když jsem dělal průhledné nádržky tak jsem jen uřízl tu nádržku od víčka a přilepil průhlednou. Do Starého Města se asi nedostanu, narodila se nám dcerka a jsem v plném nasazení. Ale mám skoro hotovou superleggeru už mi chybí jen okarbonovat a zalakovat křídla to už nějak zvládnu dotáhnou do konce
SuperSonic: Ooooo tak to je ale velmi radostná zpráva. Moc moc moc gratuluji k narození malé princezničky Přeji vaší holčičce do života jen to nejlepší, hodně zdraví, štěstí a lásky Těším se na tvou Seperlegeru, bude jistě peckovní. Ale poslyš kamaráde, jsem na tom velmi podobně, i když se to samozřejmě nedá srovnávat, ale zatímco píšu tento příspěvek, u nohou mi leží malinkaté štěňátko Border kolie, které jsem si přivezl asi před hodinou. Je to budoucí služební pes a tak se nesmí nic zanedbat už od prvních chvil, takže spoustu času pro psí miminko a žádný čas na modelaření. Měj se moc hezky a ať se daří.
A nyní zpět k práci: pomalinku jsem se posunul. Je hotová část řídítek se všemi káblíky a hadicemi, teda ještě tam přibydou ty, co vedou do pump ke spojce a k brzdičům. Dále je osazena část podsedlovky a nádrž. Vše sedělo neskutečně přesně. Děkuji vám inženýři ze země Vycházejícího slunce. Kolem stupaček je karbonování z dekálu Tamiye. Přelakováno polomatným lakem. Celý tento postup mi poradil Straza. Díky moc Rady, velmi si cením tvých rad. Na fotkách to není tak zřetelné, ale na živo to vypadá moc hezky. Je to osvětlením, hotovou motorku chci fotit venku, ať se koupe ve slunečních paprscích. Myslím, že fotky budou moc hezké. Viděl jsem to u jednoho starého Japonce. Vezme model ven, postaví ho na podložku a fotí zrcadlovkou na stativu. Poslední věcí na kterou bych chtěl upozornit je absence nemodelového šroubu s křížovou hlavou, který spojuje podsedlovku s nádrží. Tento je nahrazen čepem na kterém je působením žáru vytvořena půlkulatá hlava šroubu odpovídajícího průměru. Její střed je pak odvrtán, aby vypadal jak originál. Do budoucna se chci "křižákům" úplně vyhnout.
Přílohy
Kabeláž a hadičky řídítek.
Zde je dobře patrný nový šroub, spojující podsedlovku a nádrž. Nahradil nemodelový křižák.