Už jsem se zde nějak rozkoukával a založil tohle téma, abych se vůbec dostal do obrazu: viewtopic.php?f=11&t=99186
Zde patří dík Hanz.77, Renda a Michalovi, kteří mě zasvětili prvními radami o modelaření. DÍKY.
A nyní volně přecházím do sekce Rozestavěno. No spíš zatím jen Rozbaleno

Jelikož jsem fanouškem rally a začátečník v modelaření rozhodl jsem se pro Start set od AIRFIX Ford Fiesta WRC 1:32, J-M Latvala Francie 2011. Nevím zda je to na začátek dobrá volba. Ale u mě jako nováčka rozhodovala cena a Start set aspoň s nějakými pomůckami.
Ještě nemám objednány všechny potřebné potřeby, alespoň pro základní modelaření, tak má stavba bude pokračovat dost pomalu. Hlavně se Vás zkušení chci na vše ptát, abych to hned na začátku nepohnojil a neodradilo mě to. Určitě se budu ptát, na pro Vás plno prkotin, ale budu rád, když mi poradíte. Díky.
Zároveň může být tahle má premiéra impuls pro další nováčky, kteří koketují s myšlenkou začít stavět modely.
Model by měl snad vypadat, jak na přiložených fotografiích v uvozovkách. Jedná se o vůz s kterým jel Jari Mati Latvala Rally de Alsace 2011 se startovním číslem 4 ve speciálním zbarvení černého Fordu.
A hned bych začal s otázkami:
Nevím proč český prodejce dodavatel, mi zalepil zadní stranu českým popisem a zalepil tak část zobrazení barev a umístění decalů?! Vevnitř taková fotodokumentace není, takže hned na začátek problém

Na netu jsem sice našel grafickou podobu, ale v horším rozlišení. Nemáte někdo lepší? Pošlete. Díky.
Další související dotaz je ohledně barvy kapoty. Je to podle popisu černá uhlová č.85 Humbrol. Ale já bych radši i podle rad kapotu stříkl sprejem Tamiya, ale nevím, která barva by od nich měla odpovídat. Na car-model-kit.cz jsem nenašel žádnou a na mpm tuhle: http://www.mpmshop.cz/barvy/spreje/tamiya-ts14.html