Tak hlásím další "drobnej" postup. Včera jsem si hrál asi 2 hodiny s držákama výfuků a snad se mi povedly udělat koukatelně, zatím ale nejsou ani v surfu a navíc ve mě ještě hlodá další červíček na zajímavej detail na nich (to bude překvapení). Fotky dodám někdy tenhle týden. Taky jsem zkoušel stříknout výfuky a spojky svodů Alcladovou Stainless steel. Stříkal jsem to podle návodu na černou lesklou (tuším Zero Gloss Black), ale zdálo se mi to strašně tmavý a černý oproti fotkám, takže šel nástřik dolů. Nemáte někdo, prosím, nějakej tip, jak to zesvětlit, resp. myslíte, že by pomohlo stříknout to na šedej podklad? Taky jsem si říkal po nastříkání a porovnání s fotkama, jestli by nebylo lepší to stříknout spíš leštěným hliníkem, ev. duraluminiem.
A co smíchat hliník s nerezem? Nakapeš do bouchačky, foukneš a když to nebude ono, přidáš tmavší, nebo světlejší odstín. Hlavně to furt nemej, Alcady Ti neudělají vrstvu, jako Revellky!
"Sranda musí bejt i kdyby tátu věšeli." Už ničemu nerozumim, ani radši nepřepínám.
Super Elvisi! Som rád, že postupuješ ďalej. Ako som už napísal vo svojom vlákne, veľmi rád sa mrknem na tvoju stavbu. Tieto staré "bezkarbónové" formule majú svoje čaro. Tiež sa na ich stavbu teším, keď príde ten správny čas... No a som zvedavý, čo si vymyslel za prekvapenie...
černý základ od alcladu je podle mě nezbytnost - hlavně kvůli spojení s podkladem a aby se barvy nestíraly. alespoň mně to takhle funguje skvěle. pokud jsi to stříknul jen jednou, je to málo a černý podklad prosvítá. ideální povrch dělám až tak po třetím nástřiku (všecho slabé vrstvy!) a dělaném tak, aby se na povrch dostal pokud možno z více směrů. moje zkušenost je taková, že takto provedený povrch lze i bez následků leštit obyč. tamiya finish pastou, resp. jen samotným jemným hadříkem, pro scelení povrchu, jeho zatáhnutí a vytáhnutí do lesku. není to ani třeba nijak lakovat, ten povrch sám o sobě snese hodně, ale i tak je čistota rukou při šahání a manipulaci podmínkou.
Především, děkuju všem za tipy na ten Alclad. Vyzkouším je a dám samozřejmě vědět. Ale hlavně přidám pár fotek z mýho postupu. Nafotil jsem ty držáky výfuků a rovnou vyrobil dvě varianty. Jsou zatím obě bez surfu. Jednu s kroužkama z objednaných plastových trubiček a pak jsem uříz ještě jeden kroužek a ten rozpůlil a přidělal na druhou variantu těch držáků, protože na těch fotkách z walkaroundu jsou ty kroužky, kterýma jsou provlečený výfukový trubky vlastně jenom takový široký "účka" a vrchní půlka je vlastně pružina, která přidržuje ty výfukový trubky (zřejmě kvůli vibracím při jízdě v závodě). A to je to překvapení, který plánuju. Zkusím to udělat maximálně detailní. Dneska mi došly ty pružinky z CMK. Takže voilá a mám jeden dotaz, vlastně dva. Jednak, jestli si myslíte, že jsou koukatelný a použitelný a pak jestli se vám ty výfukový trubky zdají rovnoběžný se skříní diferáku a převodovky.
Jsem fakt moc rád, že se vám moje prvotinový pokusy o nový díly líbí, to vždycky potěší, takže moc díky za pozitivní komenty
Jinak Rolfi, co bys ještě zabrousil, jak jsi psal? Moh bys mi to, prosím, napsat? Tuším ale, že to budou ty kroužky na provlečení výfukových trubek.
Rendo, taky se mi ty výfukový trubky zdály krapet šikmo a proto jsem se ptal, ale moje žena mi říkala, že se jí to zdá s tím diferákem a převodovkou rovnoběžný (jí jsem to ukazoval jen na fotce, kterou jsem sem dával). Jo, díky za názor.
Hanzi, tak, jak sám víš, dá se to líp vzít do ruky.
InDoSkU, ani jsem nevěděl, že to, o co se snažím, se jmenuje slupting. Vždy jsem si myslel, že Sculpting bude mít hodně společnýho se sochama a jejich tvořením (z angl. Sculpture - socha)
Rexi, moc díky, takovej názor vždycky potěší a dodá sebevědomí, ale myslím si, že Ty se taky nemáš za co stydět a předvádíš parádní věci.