Ja mam tu reedici tak az se na ni dostane rada tak povim jak to pasuje. Respektive to stejne uvidite vsichni zde. Jinak je videt ze te tohle bavi. A myslim ze ty uz by jsi mel premyslet nad tim ze ty male krabicky asi uz prodas a nakoupis za ne ty vetsi. Protoze jak je videt tohle ti sedlo. A je to to o cem jsem ti dlouhou dobu povidal. Vedel jsem ze na tomhle ty ten svuj proges vytahnes. A stalo se. Takze neusni hlavne na vavrinech a pojed dal tak jak jedes do ted.
Hanzi, moc díky za tenhle pozitivní koment, opravdu se to moc dobře čte a tuplem od modeláře, jako jsi Ty a pár dalších tady. Pravda je nicméně ta, že se s tím daleko líp dělá a dá se to daleko líp chytit do ruky (ostatně to už jsem sem několikrát psal). Ale ty malé krabičky neprodám nebo minimálně ne všechny, protože v nich je řada modelů, který si chci slepit a v dvanáctině jsou moc drahý, namátkou Porsche 917, nebo se nedělaj. Chtěl bych si totiž slepit postupně všechny starší F1, který byly něčím vyjímečný, třeba Brabham BT 46 (známý jako Fan Car), Tyrrel P34, pokračovatelé Mclarenu MP4/4, tzn. MP4/5(B), Lotus 78 a z dalších třeba Ford GT40 apod. navíc nedisponuju nějakejma extra prostorovejma možnostma, takže ty dvacetiny a čtyřiadvacetiny jsou tak akorát a dvanáctiny budou spíš vyjímka (i když se mi s tímhle měřítkem moc dobře dělá)
Jinak jsem si dělal seznam, co je v týhle stavebnici špatně nebo (hodně) odlišně od skutečnosti a je toho zatím na celkem slušně zaplněnou A4. Všechno to pak sepíšu k fotkám a úvodnímu slovu do galerie. Tahle stavebnice se Tamyii opravdu moc nepovedla. Ale co, nejpodstatnější opravy/úpravy jsem snad trošku koukatelně zvládnul a vyleze z toho snad i koukatelnej model. Akorát jsem ho chtěl vzít už teď na Pantery, ale spíš to vypadá, že premiéra bude až v Nymburce nebo na E-Dayi, protože mě v hlavě začíná sílit podezření, že jsou špatně i horní ramena předního zavěšení, ale to poznám až doma, takže budu muset případně zase upravovat a znova stříkat. Takže to vypadá, že model dokončím spíš někdy příští tejden (blbej zánět krku to byl totiž tejden možnosti pracovat v pr....).
Teď jsem ve fázi leštění dílů kastle, takže ruce asi dostanou zabrat.
Fernetti, díky moc za pozitivní koment. Taky doufám, že se už nic nepo..re, ale u týhle (možná) konkrétní stavebnice člověk nikdy neví a uvidíme, čím mě tahle stavebnice ještě "obdaruje".
Rolfi, to je svatá pravda. Je na tom daleko víc vidět každá sebemenší chybka. A díky moc za pozitivní koment.
InDoSku, díky moc za pozitivní koment.
A všem ještě jednou díky moc za pozitivní komenty. Jsem moc rád, že se vám moje práce líbí.
Tato stavebnice už začíná bejt k nas..ní. Samozřejmě, že jsou ty horní ramena předního zavěšení špatně. A nejvíc mě na tom s... štve, že jsem to celou dobu měl pod nosem a nevšim jsem si toho Ty ramena předního zavěšení, co jsou ve stavebnici, maj na sobě takový "komínky", ale to je špatně. Ty "komínky" byly v reálu až na ramenech zavěšení pro Lotus 49B a do nich se umísťovaly stojany na přední vysoký přítlačný křídlo o skoro rok a půl později. Tuším, že to zkoušeli až v r. 1969 tuším v Německu nebo v Monaku (tak mě prosím neberte za slovo). Ramena sice mají správnej tvar a profil, ale na Lotus 49 (kór v Holandsku) byly bez těch "komínků".
Jsem teda na vážkách, jestli to opravovat (pořádně ještě ani nevím jak) a nebo to neopravovat a nechat to tak. Co vy na to, opravit nebo neopravit? Ale přikláním se spíš k tomu to nějak opravit a tím pádem premiéra na Panterech opravdu nebude.
Výživné informácie... Vidím, že ťa to auto oslovilo. Nech sa ti véééééľmi darí... Ak o tej chybe vieš a je to len trocha možné, tak jednoznačne oprav čo sa dá. Už si do modelu vložil hodne práce, ale je to len na tebe.
Naposledy upravil Kuku dne 16 bře 2018, 15:05, celkově upraveno 1
Dneska je fakt den na úplný h.... když jsem chtěl leštit pravobok, tak jsem zjistil, že v bílým kole pod startovní číslo je nějakej bordel. Absolutně netuším, jak se tam moh dostat. Měl jsem to celou dobu na odděleným místě a u toho byly jen další části kastle. Ostatně fotka je víc, než 1000 slov, takže tady je fotka:
Přísahám na co chcete, že ještě včera to tam nebylo. Jsem tak nas... a zklamanej. Budu to muset nejspíš zase muset předělávat. Už si občas říkám, co jsem komu udělal, že se mi dějou takovýhle věci. Proč musím všechno tolikrát předělávat....
Tohle je jednoznačně probroušený! Neházej flintu do žita a zkus to vymaskovat a fouknout znova. Pak ještě lak(nedávej ho na nýty, ale jenom na retuš a okolo ní, s Infinitkou je to hračka), vybrousit a uvidíš.
"Sranda musí bejt i kdyby tátu věšeli." Už ničemu nerozumim, ani radši nepřepínám.
Tak víceméně úspěšně pokračuju na Lotusu. Teď jsem se pár dní konečně dostal k leštění a pastování a výsledek je na fotkách. Snad se budou líbit. Je to stav po pastování 3M pastama (s bílým víčkem a pak se žlutým víčkem) a pak voskování karnaubským voskem. Ještě to nakonec přejedu jelenicí.
Tak tady jsou fotky (omlouvám se, líp to zatím neumím) a snad se vám budou líbit:
Já tě nefim...na těch fotkách toho moc vidět není ale, ten čumák by snesl broušení...máš tam hrby ale jako celek to asi neva... ikdyž dvanáctina, tam to asi vidět bude