Po delším přemýšlení jsem se rozhodl,že přece jenom založím tento chlívek.Kdysi jsem tento model dostal jako dárek a tak jsem se do něj pustil.Pří stěhování šel do prozatimní krabice (tu původní už bohužel nemám) kde vydržel silážovaný cca 10 let.Je to na něm i vidět,jak se říká ,totální amatérština tzv z krabičky.Nyní když jsem se znova pustil do plastikáčů a taky zjistil možnosti,jsem se rozhodl,že je ho škoda to zlikvidovat a tak ho prostě předělám ,přebarvím a dodělám.Je fakt co jsem zjistil,že už asi žádné vychytávky na něj neseženu a tak to bude systémem ,samodomo,Dělám sice momentálně na Lotusu 78 ,ale pomalu si budu hrát i s tímto modelem.Taky jsem zjistil,že ho asi moc lidí nevlastní,aspoň jsem nikde nic nenašel a ani neslyšel.Každopádně se pokusím o nemožné. Přidávám pár obrázků jaký je momentální stav před ,, renovací ".
Naposledy upravil navi dne 29 lis 2017, 14:19, celkově upraveno 4
Staci kliknout na prvni prispevek a dat upravit. Pak muzes opravit i nazev.
A ted ke stavebnici. Restik hezkej jen co je pravda. Ja osobne bych rozebral jenom dily co jdou jeste od sebe a opravil to pistoli. Zbytek bych nechal tak jak je a s kastli a kolama bych si pohral. Priklopil viko a ve vitrine by z toho byl peknej kousek. Ten zub casu na tom sice videt je ale co uz. Cas nezastavis a modelu co chce clovek postavit je v kitniku jeste mnoho. Tot muj nazor. Ale pokud to chces cele rozkuchat a delat znovat tak drzim palce a budu bedlive sledovat.
Ano,je to Ferrari 126C2.Opraveno.Nevím kam jsem koukal,ale vůbec jsem si toho nevšiml Díky za upozornění Koukal jsem na ro a hlavně bych chtěl opravit brzdové kotouče,spojovačky(prává strana je prasklá) n a trochu si pohrát s motorem.Kastle bude chtít také pár úprav,hlavně průduchy vzduchu v krytu nad motorem.Tam se mi ten tvar toho vstupu nějak nelíbí a na každém fotu je to jinak,tak ještě pohledám pár fotek. Jinak nějaké běsnění do bezvědomí taky dělat nebudu.Hlavní bude to dodělat
Chlapi,měl bych na vás jednu prosbu o pomoc.Potřeboval bych jestli někdo nevlastní nějáké foto těchto vstupů pro chlazení motoru,nebo přesněji turba.Hledal jsem všude možně,ale nikdy se mi nepodařilo najít pořádné fotografie jak ty otvory maj opravdu být tvarované,někde je to kulaté (zaoblené) a někde jsou hranaté jako do obdelníku.Mužete prosím pomoci? Nevím kde to vzaly u Revella,ale takto tvarované jsem to prostě nikde neobjevil.Díky za pomoc.
to tvarování násosů k turbu je vážně trochu divné. stejně jako když se dívám na některé jiné části stavebnice, řekl bych, že to trošku soudruzi v revellu odflákli. pošlu ti do sz odkaz ke stažení výběru fotek z mého archivu, třeba ti k něčemu budou.
p.s.: když jsem teď ty moje fotky prohlížel, je vidět, že 126c2 používaly dvě verze - horní větší násos byl v některých gp širší, někde užší, spodní násos byl vždy stejný. nezkoumal jsem další odlišnosti, otázkou je, jaké máš možnosti ohledně obtisků, ale asi bych se soustředil na jedno konkrétní auto z jedné konkrétní gp, ať mám nějakou referenci a nedělám mišmaš poskládaný z fotek pořízených během celého roku. je fakt, že to auto jsem nestudoval, takže neumím říct, jak moc to auto v průběhu tým modifikoval, ale pokud můžeš, zkus tomu pár večerů věnovat před tím, než do modelu pořádně šáhneš. byla by škoda to udělat jen jako obyč. krabku - to si podle mě pěkná dvanáctina nezaslouží...