Dokud jsem rozjetý, pokraèuju hned po tøistadesítce v dalším koníkovi. Tentokrát jsem se rozhodl jít v detailech a shodì s originálem pokud možno daleko, by
S těmi fóliemi na závěsech máš úplnou pravdu. V Kerpenu v muzeu jsem osobně zkoumal Ferrari F2000 (ještě smrdí benzínem a mazadly atd. zkrátka taková ta závodní vůně) a všechny detaily vůbec nejsou pěkně zhotovený, ale čistě funkční. Je to nádherná ukázka čisté funkčnosti.
Podrobuji se nátlaku nejmenovaného boha války a posílám dílèí fotku postupu s ferrari. Práce mi jde v létì pomalu, trpím utkvìlou pøedstavou, že jsem línej. Zatím jsem zmákl airbox a nìco detailù na stranì pøevodovky. Musíte mi vìøit, že v reálu to vypadá jemnìji, tohle mnohonásobné zvìtšení detailùm neprospívá. Co se týká støíkání "kompositù". Použil jsem cedník z Hypernovy, lépe kovový. Airbox je nastøíkán napøed zlatì, pak jsem møížku z cedníku namáèkl na první bok dílu a pøestøíkal jsem ktuto komposici matnou èernou, postup jsem opakoval na druhé stranì. Je nutné dodržovat na airboxu kolmou strukturu møížky. Jinak mi zoufale chybí slušný materiál na kabely a poøádné konektory
Tady je dalsi ukazka, v sobotu jsem si hral s kokpitem. ten vam neukazu, v monokoku se blbe foti, alespon tedy upravena sedacka. Skoda, ze nebyly na vyber i jine lepty nez REJI, ty jsou totiz na pasech prilis ploche. Hasicak a ta druha tlakova flaska, nebo co to je, jsou vyrobeny ze zkracene bomby, Karbony jsou od Scale Motorsports, material na pasy je nejaka specialni paska pro malire pokoju. Jak je videt, ony ty kokpity F1 nejsou az tak primitivni....
Dosatlo se mi cti, že mohu vyslat své modely na jistou zajímavou soutìž. jelikož tam nechci trhnout ostudu, a jelikož tam chci poslat Ferrari 2000, pustil jsem se do generálky. Aress tedy tvrdí, že to auto stavím prakticky znovu, ale posuïte sami...
Bohužel, nemám jedinou fotku dokonèeného modelu, protože ihne po dostavìní šel model do Prahy na E-Day, pak do Plznì a když se mi koneènì vrátil, zaèal jsem na nìm hned dìlat. Výsledek se brzy dostavil. Model mi vypadl z ruky a dopadl takto:
Přílohy
Zakroužkovaná jsou místa nìjvìtších škod, prakticky vìtšina kabeláže šla dolù. zpìt už je pøilepené utržené dno nosu vozu, vrchní díl pøevodovky, levé zadní zavìšení kol.
Když už jsem mìl model takto rychle odstrohjený, pustil jsem se do vylepšování. Udìlal jsem pøepážku s ovládáním øízení(momentálnì už jsou na modelu i patøièné detaily...) a zaèal jsem trpìlivì do modelu zavrtávat nýtky od Hiro factory. Celkem jich bude n
Tak ať se ti na té jisté nejmenované soutěži zadaří!!!
A doufám že budou další fotky a to jak znovu postaveného F-2000 tak z té nejmenované soutěže.
...a drobnost k těm nejtkum,už jsem ti to říkal a teď když to vidím na fotce to říkám znovu,na to přední křidlo bych je nepoužil zdají se mě moc velké.
To je teda pech jako hrom. Hodně zdaru při opravě
Model je to ale moc pěknej, hlavně to karbonování, to je fakt síla. Kolik jsi na tom proboha strávil hodin?
Takže nakonec vše dopadlo dobøe a krabice s modelem je už v Praze, kde èeká na ètvrteèní odjezd na zkušenou do svìta. Nakonec z toho vyšla zhruba 40% dvoutýdenní pøestavba. Bohužel, nestaèil jsem jiné fotky, než ty, co jsem poøídil už v transportní krabici. Fotka na tmavomodrém pozadí je zhruba 3 dny pøed dokonèením. Snažil jsem se pøestavìt model hodnì na efekt, proto šel dolù nos vozu, proto je do Ferrari dodáno dost nových detailù. Snažil jsem se vše komponovat do "garáže", proto jsem vyrobil stojky na karoserii, model obsahuje ještì bednu s náøadím a poèítaè s "telemetrickou" køivkou. Volant vozu šel ven, aby bylo lépe vidìt do pomìrnì(na F1èku) bohatého kokpitu, kompletnì novì jsou zavìšena kola, snažil jsem se trochu upravit geometrii modelu... Také karoserie dostala novou vrstvu laku. Snad bude vše v poøádku a za 2 týdny se mi model v poøádku vrátí. Pak se, doufám, doèkáte dalších a lepších fotografií.