Pokud vám srdce zaplesalo při pohledu na motorky vejš, tak bacha aby vám ted rovnou nevyskočilo
Tohle je absolutní novinka a čerstvá, jak jen to jde. Její jméno je NCR Millona 16, a proč, že by vám to rde mělo vyskočit?? číslovka 16 - sedici - na konci názvu má spojitost s jedinou dosavadní replikou ze světa motogp a to je (jak určitě víte) Ducati Desmosedici RR. Osobně se divim tomu, že jim ten motor poskytli, protože v RR to měla být jen jediná možnost si motor(ku) koupit.
Mrazení mam i z jejích parametrů - 145 kg (suchá hmotnost) a přes 200 koní na kole, takže v reálu takovejch 220 na motoru (možná až 230 při přepočtu +15% - ztráty z převodů) - tovární osmistovka D16 GP10 z MGP má 148 kg a udávaji 210 koní, realita je tak 230 - 240.
Co je na ní dál?? no budu pokračovat, třeba rám z karbonu, kyvka taky - no, vlastně mimo motoru, výfuků, přední vídle a pneu je na ní ostatní jen karbon. Kotouče jsou keramické, výfuky jsou z titanu. Stejnou přední vidlici používaji v WSBK. Motorka mimo jiné má závodní telemetrii, plnohodnotnou kontrolu trakce a programovatelné motorové mapy (což už dneska maji i sériovky, jen tady bude asi jinej charakter motoru a jeden drsnej mod bude střídat druhej)