Stránka 3 z 3

Re: 1/72 KP AERO L-29 a L-39, MIG 19

PříspěvekNapsal: 27 úno 2012, 05:05
od ujík
No, pokud chceš použít to sedadlo a Sidewindery, tak akorát pákistánce. Ale to bys ještě musel doplnit i to padákové pouzdro pod ocas. Šel by možná i egypťan.

Re: 1/72 KP AERO L-29 a L-39, MIG 19

PříspěvekNapsal: 27 úno 2012, 06:31
od Fičúrik
ujík píše:No, pokud chceš použít to sedadlo a Sidewindery, tak akorát pákistánce. Ale to bys ještě musel doplnit i to padákové pouzdro pod ocas. Šel by možná i egypťan.


Áno rozmýšlal som že použijem padákové púzdro zo stavebnice od bílka, ale asi to najskôr nechám tak ako je, resin. sedadlo ešte odložím do zálohy pre nejaký nový shenyang,
Čo sa týka kamo zatiaľ vyhráva táto:

Re: 1/72 KP AERO L-29 a L-39, MIG 19

PříspěvekNapsal: 27 úno 2012, 08:44
od Pojistovak
Můj oblíbený server na What-if obrázky.-)

Re: 1/72 KP AERO L-29 a L-39, MIG 19

PříspěvekNapsal: 11 bře 2012, 11:00
od Fičúrik
Zdravím, hlásim menší pokrok v stavbe 19-tky. Na hrubo dokončený trup a prilepené VOP. Krídlo je už preryté a zlepené, a dnes začínajú ďalšie brúsne orgie :? .
Prehodnotil som aj výber kamo. Našiel som doma obtlačky na egyptský stroj v kombinácií šedá/šedomodrá ale nemám kvalitné schéma. Z netu som síce niečo stiahol (nevalnej kvality), preto prosím o pomoc, ak niekto má doma návod od stavebnice kopra - shenyang f-6 budem veľmi vďačný o scan, alebo fotogrfiu tejto stránky.
ďakujem.

Re: 1/72 KP AERO L-29 a L-39, MIG 19

PříspěvekNapsal: 11 bře 2012, 11:01
od Fičúrik
Za prípadný kvalitný scan (foto) tejto schémy veľká vďaka.

Re: 1/72 KP AERO L-29 a L-39, MIG 19

PříspěvekNapsal: 11 bře 2012, 11:53
od Pelant Jirka
Ahoj.
Máš to hezky rozjeto.Nebudeš ještě odvrtávat ty přisávací otvory?Na trupu devatenáctky je jich celkem dost a vypadalo by to o dost lépe.Mám tenhle kit také doma od KP a stále se mi do něj nějak nechce.Chtěl bych to ještě onýtovat a kvůli těm plůtkům na křídle se to právě stále odsouvá.A tak se třeba dočkáme lepší 19 od Trumpety a nebude co řešit.Držím Ti palce,ať se daří.








,

Re: 1/72 KP AERO L-29 a L-39, MIG 19

PříspěvekNapsal: 01 dub 2012, 19:52
od Fičúrik
Zdravím všetkých, po dlhšej dobe opäť menší pokrok, trup s krídlom sú pohromade, ešte pomaly ladím povrch. Zopár foto : (mizernej kvality :( ).

To Jirka: nie odvetrávacie otvory nebudem riešiť, berem to ako totálnu nostalgiu a hlavne nemám to správne náradie a súsenosti, a aj resiny od bílka som nakoniec schoval späť do krabice a počkajú si.

Re: 1/72 KP AERO L-29 a L-39, MIG 19

PříspěvekNapsal: 02 dub 2012, 16:46
od Fičúrik
Zopár fotiek na dennom svetle:

Re: 1/72 KP AERO L-29 a L-39, MIG 19

PříspěvekNapsal: 03 dub 2012, 09:44
od Pojistovak
Je to super.-)

Re: 1/72 KP AERO L-29 a L-39, MIG 19

PříspěvekNapsal: 04 dub 2012, 08:26
od Galland
Fičúrik píše:Pokračovanie, pred chvílou streknutý surf 500 v spreji, pre kontrolu rytia. Teraz bude následovať postupné tmelenie a brúsenie 600 - 1200 pod vodou až kým nebudem s hrúbkou spokojný.


chcem sa trosku priucit v preryvani - co znamena "spokojny s hrubkou" ?

Re: 1/72 KP AERO L-29 a L-39, MIG 19

PříspěvekNapsal: 04 dub 2012, 17:21
od Fičúrik
Galland píše:
Fičúrik píše:Pokračovanie, pred chvílou streknutý surf 500 v spreji, pre kontrolu rytia. Teraz bude následovať postupné tmelenie a brúsenie 600 - 1200 pod vodou až kým nebudem s hrúbkou spokojný.


chcem sa trosku priucit v preryvani - co znamena "spokojny s hrubkou" ?


"Hrúbkou" myslím šírku a hĺbku rytia. Ja prerývam postupne, hlavne používam oranžové rydlo (neviem takto na rýchlo výrobcu) je dostatočne ostré a ťažké, takže plast prejdem zľahka vlastnou váhou rydla, a potom znova a trocha pritlačím prstom. Hrot rydla je do písmena V, takže sila prítlaku ovplyvňuje šírku linky, a hlavne pri prerývaní oblúkov, hrán a prechodov mi vzniká nerovnemerná šírka rytia - ako kde pritlačím. Po prerytí model prejdem 600 na sucho, tak aby šírka rytia bola približne rovnaká (hlavne pribrúsim tam kde je šírka väčšia) - prach vykefujem starou zubnou kefkou a rytie pretrem extra thinom. Streknem surf (ak sa jedná o kompletné prerytie potitívu 500 ak oprava negatívne rytých modelov - 1000)- potom následuje brúsenie, leštenie papierom na mokro 1000 - 1200.


Stále sa len učím, Takže rozhodne odporúčam odkukať metódy skúsenejších - napr. Jakub Vilingr má pekné videá prerývania na svojom webe.

Apropo dnes som doleštil 19-tku a vraciam sa k albíkovy - čaká ma kokpit.

Re: 1/72 KP AERO L-29 a L-39, MIG 19

PříspěvekNapsal: 12 dub 2012, 20:50
od Pelant Jirka
Držím Ti palce,ať Ti vydrží elán.U té devatenáctky bych možná zatmelil ty vyryté ovály na trupu u křídelních kanonů,nebyla tam žádna taková paneláž,pouze ochranný nátěr trupu.A zkus tam přidat i krytky,Na každém MiGu od 15ky po 19ku jich bylo kvanta a ten povrch to potom dost oživí.
Jinak díky za Tvé téma,nabudil jsi mne do téhle 19ky také.Tyhle ranné MiGy mám rád,mám už jich doma ve vitríně od KP skoro celou letku.
Jirka

Re: 1/72 KP AERO L-29 a L-39, MIG 19

PříspěvekNapsal: 31 kvě 2012, 21:31
od Jouza
Pěkně se to rýsuje, je nějaký pokrok :) ?

Re: 1/72 KP AERO L-29 a L-39, MIG 19

PříspěvekNapsal: 16 čer 2012, 10:22
od Thor13
Všetky Cčka lietajú v podobe "Bielych albatrosov" určite odkedy prešli modernizáciou, ale asi niektoré predtým niesli aj kamufláž, ktorú hľadáš... Minimálne viem o stroji, ktorý mal vtedy trupové označenie 0443 a modernizáciou prešiel myslím v 2002? a odvtedy nesie trupové číslo 5301 a označuje sa ako verzia "CM". A mimochodom, dnes už by mal mať tento konkrétny stroj opäť úplne novú podobu, lebo prechádzal GO.

Tu je fotka ešte ako L-39C 0443:
http://www.fotogaleria.lietadla.com/view.php?id=24995

V podobe už ako L-39CM 5301:
http://www.fotogaleria.lietadla.com/view.php?id=6790

Re: 1/72 KP AERO L-29 a L-39, MIG 19

PříspěvekNapsal: 28 lis 2012, 22:20
od Jouza
Nějak to tu přimrzlo, je něco nového? :)