Paráda, konečně se zase taloši pohnuli z místa! Máš to moc hezky rozjetý. Jinak ty vejfuky jdou skvěle vydlabat pomocí modelářský vrtačky a vrtáčku průměru tak 0,3-0,5 mm. Tím vpohodě vyfrézuješ i oválný vejfuky Dá se to použít jako frézka.
Jakub Vilingr píše:Paráda, konečně se zase taloši pohnuli z místa! Máš to moc hezky rozjetý. Jinak ty vejfuky jdou skvěle vydlabat pomocí modelářský vrtačky a vrtáčku průměru tak 0,3-0,5 mm. Tím vpohodě vyfrézuješ i oválný vejfuky Dá se to použít jako frézka.
Martin Glogar píše:Máš to zatím super rozjeté...i ten plastový kokpit vypadá k světu bohužel ne všechny rámečky jsou na tom stejně, ty s výfukama, podvozkovýma nohama a tak jsou na tom hůř
Jestli ti můžu poradit, tak ten čumák lep až když nalepíš křídlo (hlavně spodní část), protože on ten čumák, když ho slepíš jen na holý trup, docela hezky sedne sice, ale bude, jak bych to řekl, víc zploštělý, na přechodu spodní strana křídla/trup (spodní strana čumáku) by ti vznikl dost velký schod (jako mi,já musel po slepení čumák řezat )...takže bude podle mě lepší napasovat ten spodní díl čumáku na křídlo a až pak dolepovat zbytek...to je jen takový postřeh ať se daří a vydrž
Tvitek píše:Díky. Máš pravdu. Výfuky, hlavní podvozek a motorový kryt jsou asi nejslabší částí stavebnice.Na motorovém krytu rytí prakticky neexistuje.Uvidíme jak mi to půjde dále...zatím to je dobré,ale nevřím, že to tak bude po celou stavbu ...a ty taky pokračuj!...ať mám od koho opisovat.
Martin Glogar píše:Neuděláš aspoň nějaký wash černozelenou? klidně výryznější, otvor je malý, moc tam nepůjde vidět...určitě to tomu pomůže nějaké pigmenty na podlahu...a je to
jinak máš to mnohem čistěji nastříkané než já, já se toho bordela v kokpitu vždycky prostě nemůžu zbavit...jak vy to chlapi děláte?
Tvitek píše:Možná s tím kokpitem ještě něco provedu ...jinak bordelu se zbavuji tak, že model nebo součástku před stříkáním (pokud to jde) opláchnu pod tekoucí vodou.
Jakub Vilingr píše:Jsem zvědaf jak napojíš motorovej kryt... Asi bych postupoval nejdříve s připojením motorvýho krytu k trupíku a křídlo nakonec. Ale třeba to půjde taky dobře Mám sto chutí se do G.55 vrhnout hnedka po dokončení Macchi C.202, kterou chci dorazit do Brna na SIGovou výstavku.
Ináč pěkná práce
Tvitek píše:Díky. Spoléhám na radu martina Glogara, který napsal....
"Jestli ti můžu poradit, tak ten čumák lep až když nalepíš křídlo (hlavně spodní část), protože on ten čumák, když ho slepíš jen na holý trup, docela hezky sedne sice, ale bude, jak bych to řekl, víc zploštělý, na přechodu spodní strana křídla/trup (spodní strana čumáku) by ti vznikl dost velký schod (jako mi,já musel po slepení čumák řezat )...takže bude podle mě lepší napasovat ten spodní díl čumáku na křídlo a až pak dolepovat zbytek...to je jen takový postřeh....."
.....no uvidíme. Jak jsem napsal dříve, zatím pohoda, ale nevěřím, že to tak bude po celou stavbu...to by mě snad ani nebavilo kdybych si nemohl během stavby aspoň trochu zaku....at
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník