Buona sera.Posledních pár dní se mi do stavby vůbec nechce,ale když k tomu sednu tak celkem jedu.Zatím stále jen ladím příhradovou konstrukci,ze které později stejně asi nebude nic vidět.Beru to jako trénink na důležitější stavby.
To Hans:Já se tu svoji diagnózu naučil za 17 let modelaření mistrně skrývat
Přílohy
Hotové břišní střeliště,už zbývá jen doplnit výzbroj.
Salve.Dnešní progres.Jde mi to neuvěřitelně pomalu,protože se pohybuji v mě nepříliš obvyklé činnosti-tvorba interiéru od nuly.Do zadní části trupu jsem dal výztuhy,neboť spodek trupu se za břišním střelištěm směrem dozadu propadá dovnitř a také jako pomůcku při opravě nýtování,aby nepraskal spoj.Snad to k něčemu bude.
Mirku,Brno snad ano.I když to už jsem si myslel i o letošním SIGu na Proseku .Stále se prokousávám tím interiérem(moje vina,nastavil jsem si laťku poměrně vysoko).Pak už by to mělo frčet.
No možná Mirku,že to bude spíše výhoda.Už jsem psal,že po uzavření trupu tam bude prd vidět,jenže já bych tu příhradovou konstrukci nedal tak,abych byl spokojen.Tohle beru jako cvičení na další modely.Dnes jsem dolepil křídélka do křídel a opět si k tomu půjdu za chvilku sednout.Aby se to trochu pohnulo.
Ač to vypadá,že nestavím,tak pomalinku jedu kupředu.Minulý týden jsem dlouze přemýšlel nad motory.Originál ze stavebnice jsou bídné,ale lepší motory Fiat stejně nikdo nedělá a nejbližší a asi nejpodobnější osmnáctiválec je R-2800 od Airesu za 200,-kousek.Nasypat do tohoto kitu dalších 400,- se mi moc nechce.I tak bych totiž(asi) musel ještě ztenčit cowlingy nebo snížit výšku hlav válců,aby se to vešlo.Píšu asi,protože jsem po zjištění průměru toho motoru měřil kolik mám místa přímo v cowlingu a o kolik bych jej musel ztenčit.Asi použiju origo z kitu.Nějak mne opouští prvotní nadšení a stává se z toho otročina.
Buona sera.Opět pár fotek z mizivého progresu.Fotky dnes v mizerné kvalitě,berte to pouze jako důkaz,že se pracuje na stavbě.Foceno před cca 3 dny,zítra sem zkusím vložit aktuální stav.
Tak koukám, že jsem si odpočinul půl roku. Jsem zpět a myslím, že ta pauza, byla jen ku prospěchu věci. Vyřešil jsem konečně uspokojivě motorovou otázku a sehnal slušné motory Fiat A-80 RC-41.Dnes jsem osazoval rozvody a kabeláž. Taky jsem si v mezičase koupil nový digitální fotoaparát, takže už bude lépe vidět na všechnu tu prasečinu, kterou na modelech mám. Fotečky motorů přidávám.
Přílohy
Dvojice vlevo-pokus Italeri o motor Fiat A-80 RC-41,pravá dvojice-má tvorba.
Tak snad už se pomalu vrátím k Fiatu. Včera jsem zkoušel preshading žlutých cowlingů a vůbec se mi to nedařilo. Nakonec jsem to přefoukal surfem a hodně to utlumil. Nejsem s tím spokojen, ale lépe to zatím nedám. Musím se ještě dost učit. Nýtování je provedeno podle pozitivních nýtů na modelu, takže tam určo něco chybí.