To se teprv uvidí, jak se bude auto chovat, ale je to stavěné podle originálu až na pár změn a to originál auto je jedno z nejlepších vůbec. Váhu odhaduju něco okolo 400Kg, což je i minimální limit.
Svrbí mě od doby, co jsem prodal tu předešlou. Tohle trvá už moc dlouho..rok a 2 měsíce a konec v nedohlednu. Ještě je na tom dost práce a nevim, jestli letos vůbec někam vyjedu. Čekám na výrobu tlumičů a furt sháním různé komponenty...a hlavně na to taky musim mít prašule
Na Krestu byla sbírka? To ani nevim. Nějaký sponzor by se hodil. Tohle jsou ale jen amatérské závody a to nikoho moc nezajímá Mam ale kamaráda v Mediasportu.cz, (nějaké vyšší postavení) který dělá reportáže do Světa Motorů a na Primě do Motorsportu. Říkal, že se bude snažit do televize protlačit i nějaké reportáže z amatérů. Tak uvidíme
To bylo v roce 2005 a myslím, že to bylo na Monte Carlo, aby mohl jet za tovární tým, ale popravdě už si to moc nepamatuju. No kdyby se ti to povedlo, to by byla pecka. Závody nejsou jen o profesionálech
Psát se mi moc nechce, páč jsem společensky unaven a navíc aby to neznalý člověk pochopil, psal bych do rána. Na autě se udělalo spoustu práce, ač to není moc vidět a hlavně utraceno spoustu peněz . Z původní konstrukce se změnilo hodně věcí...vesměs jsem musel předělat 80% držáků všeho co na autě je. Od motoru počínaje, držáky pedálů, chladiče, řazení, uložení volantu a nevím ještě čeho všeho možného. Víc přemýšlim, než vytvářím. Postupně přicházím na všelijaké možné nepřesnosti, se kterýma nedokážu žít, tak to vše předělávám. Kdybych si auto postavil sám, asi udělám líp. Dělat něco pro modeláře, který lpí na přesnosti v milimetrech a navíc zámečníka, který ví co se jak dá a nedá udělat, je jak jsem zjistil asi nemožná věc. Takže pár fotek z postupu....víc se mi psát nechce.
Přílohy
Konečně ukotvené pasy
Zrcátka
Rychlospojka na volant. Vyrábí kamarád. Šičková kvalita, žádná čína.
Vzhledem k tomu, že je to 4x2 (náhon jen na zadek) tak až dost...i když by se to mohlo zdát málo. 160HP při zhruba 400kg váhy. Přenést výkon na trať, se kvůli rozložení váhy úplně nedaří, ale i tak je to o dost lepší než to co jsem měl dřív. Auto jsem ale takhle chtěl, takže se s tím musím naučit žít. Jsou to hobby závody a nechci do toho cpát nehorázný prachy. To bych rovnou mohl jezdit republiku s 4x4 za milion..což nemám a i tak mě to stálo víc než jsem počítal. Tohle co vidíte, je prozatím za cca 200tis a to ještě nejsem zdaleka u konce.
Red Voly určitě ne...to má s prominutím kdejakej trotl. To by musel Mateschitz zacinkat Buggyna bude vypadat podobně jako auto na fotce, jen s rozdílem, že místo stříbrné bude šedá Škoda RS.