Homologace na rám není. Ty rámy si většina lidí někde koupí starší, někdo si ho postaví sám a někdo si rám nechá udělat od někoho, kdo to umí...to je můj případ. Jsou předepsané materiály a jejich rozměry, ze kterého to musí být postavené. Technické předpisy jsou docela dost vostré, některé dokonce přísnější než v republice. Jen blázen by si sedl do auta, které by se po první boudě rozpadlo, ale i podobní střelci se najdou. Každé auto prochází před sezónou technickou kontrolou, kde se kontrolují průměry trubek a kvalita svárů a spousta dalších věcí. Homologace se vztahuje na bezpečnostní prvky. Upřesnim. Helma je jasná. Pasy nemusí mít platnou homologaci, ale musí být značkový třeba s prošlou. Kombinéza a nehořlavé spodní prádlo taky, ale nic nesmí být poškozené, takže krom neplatící homologace je vše plně funkční. Do mojí nádrže, se vejde cca 8,5 litru paliva. Někdo jezdí Racing palivo (drahé), někdo 100 oktanové a někdo normální 95. Vše se odvozuje od toho, kolik je ochotný do toho dotyčný narvat peněz. Není to jen o benzínu. Vše stojí peníze.. cesta, startovné, něco se rozbije, takže potřebuješ mít některé věci několikrát sebou. Potřebuješ to něčím tahat a mít kde spát(dodávka) a na/v něčem převážet (vlek), pod něčím to mít na závodech schované a mít si kde sednout (velký stan 6x3m). Není to jen o té buggyně. Jseš v tom za půl míče ani nevíš a to to jsou jen hobby závody