Re: Dotaz na Eduard
Napsal: 24 zář 2017, 10:33
pane Šulci,
ještě jednou,
ta G-10/U4 z WNF/Diany měla nejen o něco rozdílný motorový kryt těsně před kabinou, ale i krytku pro nabíjení stlačeného vzduchu na trupu pod křížem jako verze F-2 až G-4 bo třicítka v ose vrtule jej potřebovala a odfuk zplodin z kanónu byl řešen vývodem za posledním výfukem na pravé straně trupu.
Možná mě ještě kolegové specialisté doplní, přeci jen mám raději P-40.
Vím, že víte, leč jen pro jistotu,
věřím, že se dočkáme i typu z produkce Early, přeci jen 800+ kusů není zanedbatelných.
Držím palce
JN
ještě jednou,
ta G-10/U4 z WNF/Diany měla nejen o něco rozdílný motorový kryt těsně před kabinou, ale i krytku pro nabíjení stlačeného vzduchu na trupu pod křížem jako verze F-2 až G-4 bo třicítka v ose vrtule jej potřebovala a odfuk zplodin z kanónu byl řešen vývodem za posledním výfukem na pravé straně trupu.
Možná mě ještě kolegové specialisté doplní, přeci jen mám raději P-40.
Vím, že víte, leč jen pro jistotu,
věřím, že se dočkáme i typu z produkce Early, přeci jen 800+ kusů není zanedbatelných.
Držím palce
JN