Na Mig-15 jsem se ptal (a nejenom ja), ale bohuzel.....neni v planu
Vl.Šulc píše:IGI píše:Dobrý deň pan Šulc.Nemate nahodou v plane,niekedy v budúcnosti zmenšiť aj do 1/72 vaš štvrťkový model Jak-3 ?
Ne. Zmenšujeme čtvrtky, které jsou dělané v počítači. Nebo zvětšíme dvaasedmu, jako v případě MiGa-15. Ale Jak je ručně dělaná předloha, stará klasika, to zmenšit neumíme.
petas.cz píše:...Chlapi nadějě tu je
JTB píše:Vl.Šulc píše:Hmm. Já tady toho Gladiatora shodou okolností mám, koukám na to - pro Airfix dobrý, kdybychom to takhle udělali my, tak nás sežerete
To si nemyslím. Ta přefouklá bublina, kterou vidím na titulce červencovýho infa, mi přijde o dost horší, na mě to prostě křičí na první pohled. Zatímco na B-534 se to krásně ztratilo, na Spitu je překryt hodně dominantní. A výsledek pak vypadá jako ultralajtová replika, ne autentickej spit...
Tady je prostě potřeba najít lepší řešení pro další modely a jestli to bude mít podobu jednoho dílu á la Gladiator, nebo naopak zmenšíte střední díl na normální úroveň a zadní bude o něco menší, to budiž předmětem diskuse. Proto to píšu sem, protože mě zajímá i názor ostatních. A schopnost reagovat na zpětnou vazbu modelářů je v poslední době vaše hodně silná stránka.
Ani jedno není jistě ideál pro soutěžáky, ale ti podle mě budou na spita stejně dávat radši aspoň část kabiny z acetátu. Tady jde o obyčejný lepiče a ti si podle mě tu devítku otevřenou kabinou spíš zmrší. Navíc, zrovna vy průhlednými díly tradičně neskrblíte, takže by se tam jeden navíc do budoucna mohl objevit.
Vit píše:petas.cz píše:...Chlapi nadějě tu je
Tak je to jistota! Bohužel eduardí rychlostí se na Miga dostane na konci desetiletí, jak se tu psalo. Nezavěšujte, jste v pořadí...
Pane Šulc, nenápadně jsme překročili 4000 příspěvků a půl milionu zobrazení
To je na malou oslavu
Vl.Šulc píše:JTB píše:Vl.Šulc píše:Hmm. Já tady toho Gladiatora shodou okolností mám, koukám na to - pro Airfix dobrý, kdybychom to takhle udělali my, tak nás sežerete
To si nemyslím. Ta přefouklá bublina, kterou vidím na titulce červencovýho infa, mi přijde o dost horší, na mě to prostě křičí na první pohled. Zatímco na B-534 se to krásně ztratilo, na Spitu je překryt hodně dominantní. A výsledek pak vypadá jako ultralajtová replika, ne autentickej spit...
Tady je prostě potřeba najít lepší řešení pro další modely a jestli to bude mít podobu jednoho dílu á la Gladiator, nebo naopak zmenšíte střední díl na normální úroveň a zadní bude o něco menší, to budiž předmětem diskuse. Proto to píšu sem, protože mě zajímá i názor ostatních. A schopnost reagovat na zpětnou vazbu modelářů je v poslední době vaše hodně silná stránka.
Ani jedno není jistě ideál pro soutěžáky, ale ti podle mě budou na spita stejně dávat radši aspoň část kabiny z acetátu. Tady jde o obyčejný lepiče a ti si podle mě tu devítku otevřenou kabinou spíš zmrší. Navíc, zrovna vy průhlednými díly tradičně neskrblíte, takže by se tam jeden navíc do budoucna mohl objevit.
Promiňte, ale na té kabince nic přefouklého není. Vámi navrhované řešení nepovažuji z modelového hlediska za vhodné, a z technického hlediska si ho nedovedu na Spitfiru vůbec představit. Pokud Vás naše řešení neuspokojuje, vytáhněte si kabinku z acetátu.
Vl.Šulc píše:
V současnosti jsou v procesu v různých fázích rozpracovanosti tyto projekty:
Avia Bk.534 a Avia B.534 I.a II.série 1/72
V tomto případě už je pořadí víceméně tak, jak to půjde po sobě.
Olda Malý píše:... Hmm. Tak to není dobrý. Myslel jsem, že to bude 1/48. Tak nic, no.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků