Co se týká 1:72 (Migy, Bf-109) a hlavně už vydaná úžasná Fw-190, tak jsem naprosto spokojen na pár let dopředu. Takže já už vůbec nic nechci, nic prosím nedělejte, teď budu 6 let lepit a díky moc
Vl.Šulc píše:Co se týče Fw 190A-9, tam to není jen o ventilátoru, je tam i jiný kryt motoru.
Martin Janoušek píše:Pane Šulci,
uděláte kromě JAKu-28P plechy i na nový JAK-28PP? Díky za odpověď.
Otto Oťák Flégr píše:Vl.Šulc píše:Co se týče Fw 190A-9, tam to není jen o ventilátoru, je tam i jiný kryt motoru.
Dobrý den,
v příloze posílám hlavní rozdíly mezi verzemi Fw-190A-8 a A-9. Ve Vašich starších stavebnicích Fw-190A-8 a A-9 ve čtvrtce jste si počínali podobně. Takže udělat ventilátor v 1:72 a můžeme stavět A-9.
Michal Šilpoch píše:Pane Šulci, měl bych dotaz ohledně bezpečnostních pásů do závodních aut 1/24. Jestli neplánujete nějaký upgrade, protože v závodních autech nejsou jen pásy, ale většinou ve stejné barvě i kurty na uchycení rezervního kola + ráčna. Takhle vyvstává problém, z čeho udělat kurt rezervy, aby byl stejný jako leptané pásy. Navíc by nebylo na škodu, kdyby byly hlavní pásy delší, protože některá auta mají ramení popruhy za sedačkou spojené do jednoho a i případným rozstřiháním a nastavením jsou popruhy krátké.
Děkuji za odpověď
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 41 návštevníků