Když jsem to prvně zaslechl v rááádiu tak jsem slyšel o havárii - pilot naštěstí nezraněn ............., udělalo to na mě dojem, že jsem si říkal, ten to tam ale musel rozsekat
Nyní říkám, blbost o které nemá cenu ani mluvit.
Proč?
Tou dobou pršelo poměrně intenzivně již skoro 24 hodin,všude samá voda , tráva/hlína nasáklá jak houba.
Pilot tam přistával prvně (což z praxe znamená bude na 90% trochu delší) , k tomu za poměrně intenzivního deště .
Ano,přistál trochu dloooouhý ,na dráze samá voda,věřím že brzdil co šlo tak aby nedostal smyk (to pohlídá elektronika),a na konci přejel kousek ,+-50 metrů za dráhu v rychlosti 00nic.
Věřím že ta mašina to skoro ani nepoznala a při jiné shodě okolností by nebylo o čem psát,ale..........na levé straně měl železnou konstrukci světel,na pravé str. vysokou trávu a plevel.
Nikam to prostě za minimální rychlosti otočit nemohl a musel to nechat stát,v tom okamžiku se zabořil do podmáčené trávy . 8-10cm ??
Je to v podstatě jedno,jelikož se s tím již nehne a nikdo nebude dolovat zabořenou mašinu bez souhlasu majitele.
Majitel celkem logicky vyšle komisi a aférka o hrůzostrašné havárce je na světě.
Být velitelem,tak si pilota zavolám, řeknu mu že je "MATĚJ" - menší ostudička,a jsem rád že má vlastně další zkušenosti které se hodí.
Vyřešeno - vlastně se nic nestalo,to že se občas něco nepovede na 100% je naprosto normální