Naposledy upravil kuky76 dne 07 pro 2017, 21:30, celkově upraveno 1
messer píše:Vl.Šulc píše:Díky, ale podle vašich výkresů se to s prominutím nepozná, protože základní atributy pro rozpoznání G-14 od G-6 nepopisují, navíc jsou poněkud zavádějící, neboť i G-14 mohla mít nízkou směrovku. Což je i případ Hartmannovy Bílé 1.
Takže otázka zní: proč je stroj na obrázku G-14. Jsou tam dva identifikátory, za kompletní správnou odpověď dám model Bf 109G-14. V případě, že by vyhrál Hummer, počmárám mu titulní obrázek černou fixou
Jedná se o Bf 109 G-14/U4 z produkce WNF vyr.serie 510-512xxx, tyto mašiny byly vesměs s nízkou směrovkou a typickou kamu odlišnou od G-14 z produkce Mtt a Erla. Triangl benzínu za kabinou s popiskou C-3 v tomto případě odkazuje na motor DB 605AM a rovněž kryt baterie za gallandpanzerem odkazuje na Bf 109 G-14-podle mě se jedná o tyto dva markanty. Správně?
Tato mašina byla později přiřazena k 7./JG 52, z jedne fotky je patrné, že byla původně vybavena anténou IFF na levém křídle. Ta byla odstraněna spolu s kruhovou anténou radiopolokompasu na hřbetě trupu patrně již Hartmannem.
Na boxartu jsou špatně žluté konce křídel, ve skutečnosti bylo na levém křídle pouze žluté V, typické pro mašiny LF4 tuším od září 1944.
Hansi píše:Na tom boxarte je nezmyselná kombinácia výzbroje. Lietadlo evidentne plní bojové úlohy a má podvesené klasické bomby M-62 a aj bomby KAB-500S a súčasne podvesené cvičné riadené strely R-27R a R-73 ...
shark píše:Tak v Sýrii Uťonky žádná nepřátelská letadla neohrožovala, tak proč by neměly jenom cvičné rakety? U Rusů nikdy nevíš....
Uživatelé procházející toto fórum: Alexandr Sigmund, KING TIGER a 34 návštevníků