Ještě před havárií byly původní výškovky z 5494 pravděpodobně přehozeny na jiný letoun , páč dodnes přežily na jiném letounu s původním výrobním štítkem
Tak už sa nám výcvik vracia do Košíc. Tento krát bude súkromná firma cvičiť posádky vrtuľníkov UH-60 Black Hawk. Predbežne by malo ísť o 4 stroje a afgánskeho zákazníka. Všetko to ide (zatiaľ) mimo našu armádu a jej Black Hawky. Fotografia prvého stroja v hangári v Košiciach (autor Marek Fabrici).
Přílohy
Život je rad za sebou nasledujúcich provizórnych riešení. Manfréd "Fredy" ŤUKOT
Nějak mi to hlava nebere. Dělat výcvik na mašině na které nemáme pořádně vyškolený personál ? Kolik mají piloti nálet na tėto mašině ? A technici kolik hodin oprav ? Nechci se nikoho dotknout, možná i pár lidí co to budou dělat poznám ale....Moc rád si to nechám objasnit, možná něco důležité nevím. A to co si myslím o zákulisí si radėji nechám pro sebe
A to neřeším další věci. Jak chtějí školit napříkad používání navigačních a spojovacích prostředků. Kdo jim zabezpečí pokrytí celého frekvenčního spektra, a spousta dalšího...
Jojo, to s Tebou souhlasím. Jen jsem napsal pár postřehů a možná někdo odpoví. Nezajímá mne podnikatelský záměr, pouze to co jsem se ptal. A těch otázek jsou spousty, i na Leteckou fakultu která spolupracuje. Všude se píše a mluví o tomto projektu ale to jsou info pro "babičky a dědečky". Agentúra JPP. Objevilo se to i na fóru tak se ptám. Pokud má Fredy bližší info tak ho zvu na panáka Probereme