Musí se to nejprve naučit a získat povolení. U Sokolů Rossii za dva roky má povolenou 1 pilot pouze plochou vývrtku... Neni to asi sranda, předvádět něco takového před publikem...
Tak tomu nerozumiem.A čo potom tie predvádzačky na rôznych aerosalónoch a vojenských veltrhoch,keď tam vedia tie možnosti aby získali zákazníka, predviesť naplno. Veď aj tam sa to predvádza pred ľudmi.V čom je teda problém na leteckom dni?
Vidíš tak toto ma vôbec nenapadlo,že to sú oproti tým továrnym pilotom predsa len iná liga.Takže je to o pilotovi nie lietadle nemajú ich ešte tak očekované.Veď Pavel to vlastne napísal,že sa to musia naučiť.
Je to tak, jak napsal Roman. Na MAKSu to letaji test piloti, kteri tyhle manevry meli v naplni prace celou dobu vzniku letadla. Letadlo to samozrejme dovoli i radovemu pilotu, ale tam jde spise o vyvedeni z krizoveho rezimu letu, nebo pomoc pri bojovem manevru. Nacvicit sestavu s vyuzitim vektorovani tahu nebude nic snadneho, tak aby byla koukatelna a navic plne bezpecna. Vzpominam na predvedeni X-31 v Parizi 1995, letal celkem 4 vektorovatelny manevry za celou ukazku a vzdy bud zcela vpravo nebo vlevo od drahy, mimo lidi. Ale oni to RV postupne urcite zvladnou. Zvladli to Indove i Malajci, tak Vitjazi to daji tuplem Ale zatim je hlavni, ze dostali nove masiny, protoze ty skoro nakolene v letu udrzovane 27ky co meli byly uz docela o hubu. Akrobacie s velkymi nasobky pretizeni se na letadle podepisuje rychlym tempem, to neni jako u bezneho utvaru.
Pridavam foto ploche vyvrtky na SU-30SM v podani pilota Sokoly Rossii, poprve pred publikem, cerven 2015, ARMY 2015. Zaneslo ho to pekne blbe skoro az nad nas... (Foceno normalne z divacke zony, to letadlo se v momente vyfoceni pohybuje po brise naplocho dolu).
No,pokud znám knihy z tohoto vydavatelství,tak jsou to vesměs díla encyklopedického zaměření a tudíž tam nebude něco,co by přineslo více poznání o typu.
Jo,jasně a já jsem napsal,tak jak publikace toho vydavatelství znám.Mám několik jejich publikací a obsah není vždy asi tím očekávaným.Na druhou stranu je fakt,že tisk a kvalita papíru je dost dobrá.