Narazil som pri stavbe Mig-21 PF 1/48 od Eduardu na problém s brzdiacim štítom. Ak mám osadenú podtrupovú nádrž tak nebolo možné otvoriť brzdiaci štít naplno? Ako pozerám fotky tak mi to proste nejak nevychádza
Přílohy
Rado Sucháň 49 rokov
«Never in the field of human conflict was so much owed, by so many, to so few»
Mig-21 mal v podtrupovom závesníku spínač, ktorým sa vyradilo ovládanie zadného brzdiaceho štítu pri podvesenej prídavnej palivovej nádrži. Pri bežiacom motore bol zadný brzdiaci štít vždy zasunutý - aj pri roztvorených predných brzdiacich štítoch. Pri státí lietadla ( vypnutý motor) dochádzalo vplyvom vnútorných netesností hydr. systému k jeho pootvoreniu kam mu to podvesená prídavná nádrž dovolila. Pri nahodení motora sa zadný brzdiaci štít vždy zasunul.
Ešte k tomu brzdiacemu štítu - to čo som napísal v predchádzajúcom príspevku sa týkalo všetkých bojových aj cvičných variánt Migu-21 a jeho derivátov.....je lepšie raz vidieť ako niekoľkokrát počuť (čítať)
chci se zeptat, zda někdo neví, který MiG-21 v 70-letech "doplachtil" po vysazení motoru na dráhu Hořovického letiště pilotovaný panem Jaroslavem Krýdou? Díky.
trupové číslo nevím, ale byl to Mig21F a k přistání v Hořovicích s nepracujícím motorema se stejným pilotem došlo dokonce 2x , v září 1975 a v lednu 1977